Održivi razvoj kod djece predškolske dobi (CROSBI ID 424922)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Ištvanović, Senka
Bogut, Irella
hrvatski
Održivi razvoj kod djece predškolske dobi
Ovim radom ukazuje se na održivi razvoj u predškolskom razdoblju djece. Ističe se kako je održivi razvoj u odgoju i obrazovanju vrlo bitan u djetetovom razvoju. Već u predškolskom razdoblju djetetova života treba krenuti s aktivnostima uz koje će djeca kroz igru izgraditi svoj stav o zaštiti okoliša i prirodi. U tom razdoblju dijete će steći mnogo navika i znanja koja bi trebao potaknuti odgojitelj u dječjem vrtiću. Poželjno je da je u dječjem vrtiću pozitivno okruženje kroz koje će odgojitelji motivirati i potaknuti djecu na provođenje aktivnosti održivog razvoja. Važna je i suradnja sa ostalim udrugama koje se bave održivim razvojem kako bi se u vrtiću proveo što bolji i kvalitetniji odgoj i obrazovanje kod djece. Bitno je da djeca krenu s tim navikama u predškolskom razdoblju, a koje će nastaviti i kasnije. U zadnjem dijelu rada prikazano je provedeno istraživanje o aktivnostima održivog razvoja u vrtićima.
održivi razvoj, vrtić, aktivnosti, ekološki odgoj, odgojitelj
nije evidentirano
engleski
Sustainable development in preschool children
nije evidentirano
sustainable development, kindergarten activities, environmental education, educator
nije evidentirano
Podaci o izdanju
41
21.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek