Kako se kalio kapitalistički Božić. Potrošačka artikulacija Božića u ranoj fazi ekonomske tranzicije u Hrvatskoj (CROSBI ID 62930)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Kolanović, Maša
hrvatski
Kako se kalio kapitalistički Božić. Potrošačka artikulacija Božića u ranoj fazi ekonomske tranzicije u Hrvatskoj
Poglavlje analizira konzumerističku artikulaciju Božića u ranoj fazi ekonomske tranzicije u Hrvatskoj. Analiza je usmjerena na različite žanrove potrošačke kulture (mediji, književnost i reklame) u razdoblju od 2001. do 2004. godine, koji pokazuju kako je javno artikuliranje ovog praznika preobrazilo njezino dominantno nacionalno-religijsko značenje u konzumerističko. U tom procesu komercijalizacije, kulturne prakse povezane s Božićem također otkrivaju njegovu snažnu povezanost s patrijarhalnom kulturom u kojoj su identiteti žena i djece dominantno interpelirani kao potrošači i glavni agenti njegove sentimentalne atmosfere.
Božić, kapitalizam, popularna kultura, ekonomija
nije evidentirano
engleski
HOW THE CAPITALIST CHRISTMAS WAS TEMPERED The Consumer Articulation of Christmas in the Early Stage of Economic Transition in Croatia
nije evidentirano
Christmas, capitalism, popular culture, economy
nije evidentirano
Podaci o prilogu
529-550.
objavljeno
Podaci o knjizi
Tragovi tradicije, znakovi kulture. Zbornik u čast Stipi Botici
Rudan, Evelina ; Nikolić, Davor ; Tomašić, Josipa
Zagreb: Hrvatska sveučilišna naklada ; Hrvatsko filološko društvo
2018.
9789531693790