Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

PODUZETNICI I NOVA KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA: ZAPREKE ILI IZAZOVI (CROSBI ID 259664)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | domaća recenzija

Kraljević, Radojka ; Gujić, Martina ; Milun, Toni PODUZETNICI I NOVA KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA: ZAPREKE ILI IZAZOVI // Acta economica et turistica, 1 (2016), 2; 159-176

Podaci o odgovornosti

Kraljević, Radojka ; Gujić, Martina ; Milun, Toni

hrvatski

PODUZETNICI I NOVA KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA: ZAPREKE ILI IZAZOVI

Poduzetništvo predstavlja način razmišljanja i ponašanja, kontinuiranog pronalaženje novih ideja, kreativnosti, proaktivnosti i inicijative u ostvarenju ciljeva. Uspješna promocija poduzetničke ideje ostvaruje se marketinškom komunikacijom s potrošačima. Empirijskim istraživanjem željelo se utvrditi u kojoj mjeri poduzetnici u Hrvatskoj koriste društvene mreže kao novi oblik komunikacije s potrošačima. Konstruiran je poseban upitnik temeljem kojeg su prikupljeni podaci za 172 tvrtke. Pokazale su se razlike u korištenju društvenih mreža između tvrtki u domaćem i stranom vlasništvu, pri čemu su tvrtke s obrazovanijim zaposlenicima otvorenije prema prihvaćanju informacijske tehnologije u poslovanju. U ovom istraživanju starosna dob nije se pokazala statistički značajnom.

poduzetništvo ; komunikacija ; internet ; interakcija ; društvene mreže ; potrošač

nije evidentirano

engleski

PODUZETNICI I NOVA KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA: ZAPREKE ILI IZAZOVI

nije evidentirano

poduzetništvo ; komunikacija ; internet ; interakcija ; društvene mreže ; potrošač

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (2)

2016.

159-176

objavljeno

1849-8469

1849-921X

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice