Vizualna retorika predizbornih predsjedničkih kampanja (CROSBI ID 425024)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Petrunić, Marijana
Kišiček, Gabrijela
hrvatski
Vizualna retorika predizbornih predsjedničkih kampanja
Mnogi autori sumnjaju u persuazivnu moć slike te tako ne podržavaju pojam vizualne retorike. Elektronički mediji su odigrali ključnu ulogu u stvaranju pojma vizualne retorike i podizanju njezine persuazivne vrijednosti. Za modernu političku retoriku neizostavan je vizualan element koji upotpunjuje sliku o govorniku. Cilj ovog diplomskog rada bio je objasniti način upotrebe vizualne retorike u svrhu predizbornih političkih kampanja. Kao primjer vizualne retorike u politici prikazana je američka predsjednička kampanja 2016. godine. Predsjednički kandidati Hillary Clinton i Donald Trump tijekom svojih kampanja oslanjali su se na mnoštvo vizualnih sadržaja pomoću kojih su propagirali svoje političke programe i poruke. Vizualni elementi imali su značajnu ulogu za uspješnost njihovih predsjedničkih kampanja
retorika, vizualna retorika, politička retorika, predsjedničke kampanje, predsjednički kandidati
nije evidentirano
engleski
Visual Rhetoric of presidential election campagins
nije evidentirano
rhetoric, visual rhetoric, political rhetoric, presidential campaigns, presidential candidates
nije evidentirano
Podaci o izdanju
56
21.12.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb