Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vizualna retorika predizbornih predsjedničkih kampanja (CROSBI ID 425024)

Ocjenski rad | diplomski rad

Petrunić, Marijana Vizualna retorika predizbornih predsjedničkih kampanja / Kišiček, Gabrijela (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2018

Podaci o odgovornosti

Petrunić, Marijana

Kišiček, Gabrijela

hrvatski

Vizualna retorika predizbornih predsjedničkih kampanja

Mnogi autori sumnjaju u persuazivnu moć slike te tako ne podržavaju pojam vizualne retorike. Elektronički mediji su odigrali ključnu ulogu u stvaranju pojma vizualne retorike i podizanju njezine persuazivne vrijednosti. Za modernu političku retoriku neizostavan je vizualan element koji upotpunjuje sliku o govorniku. Cilj ovog diplomskog rada bio je objasniti način upotrebe vizualne retorike u svrhu predizbornih političkih kampanja. Kao primjer vizualne retorike u politici prikazana je američka predsjednička kampanja 2016. godine. Predsjednički kandidati Hillary Clinton i Donald Trump tijekom svojih kampanja oslanjali su se na mnoštvo vizualnih sadržaja pomoću kojih su propagirali svoje političke programe i poruke. Vizualni elementi imali su značajnu ulogu za uspješnost njihovih predsjedničkih kampanja

retorika, vizualna retorika, politička retorika, predsjedničke kampanje, predsjednički kandidati

nije evidentirano

engleski

Visual Rhetoric of presidential election campagins

nije evidentirano

rhetoric, visual rhetoric, political rhetoric, presidential campaigns, presidential candidates

nije evidentirano

Podaci o izdanju

56

21.12.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

nije evidentirano