Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Higijena škola i predškolskih ustanova (CROSBI ID 425027)

Ocjenski rad | diplomski rad

Gašparović, Kristina Higijena škola i predškolskih ustanova / Bogut, Irella (mentor); Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2017

Podaci o odgovornosti

Gašparović, Kristina

Bogut, Irella

hrvatski

Higijena škola i predškolskih ustanova

Čovjekovo je zdravlje najveće i najvrjednije bogatstvo. Kako bi se spriječile razne bolesti, važno je sprječavati njezine uzročnike i širenje. Osobna je higijena najvažniji način sprječavanja bolesti, a predškolsko i školsko doba najpogodnije je za razvijanje higijenskih navika. Usvoje li ih djeca u djetinjstvu, primjenjivat će ih i kasnije, u životu. Djeca najbolje uče gledajući na svijet oko sebe, stoga im roditelji, odgojitelji i učitelji trebaju biti primjer i pomoći im da razviju svoje sposobnosti i navike. Izreka kaže: "Uči dijete prema putu kojim će ići pa neće odstupiti od njega ni kad ostari" (Mudre izreke 22, 6). Bez suradnje vrtića, škole, odgojitelja, učitelja i roditelja i njihovih primjera teško se mogu ostvariti brojne zadaće. Svrha je ovoga rada proučiti literaturu i istražiti kako predškolske ustanove brinu o higijeni djece i potiču li ih na usvajanje i primjenu higijenskih navika i mjera.

higijena, podjela higijene, čistoća tijela, najčešće bolesti djece, higijena dječjih vrtića i škole

nije evidentirano

engleski

Hygiene of schools and preschool institutions

nije evidentirano

hygiene, division of hygiene, body cleanliness, the most common child diseases, the hygiene of kindergartens and schools

nije evidentirano

Podaci o izdanju

51

07.07.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Interdisciplinarne prirodne znanosti, Obrazovne znanosti