Higijena škola i predškolskih ustanova (CROSBI ID 425027)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Gašparović, Kristina
Bogut, Irella
hrvatski
Higijena škola i predškolskih ustanova
Čovjekovo je zdravlje najveće i najvrjednije bogatstvo. Kako bi se spriječile razne bolesti, važno je sprječavati njezine uzročnike i širenje. Osobna je higijena najvažniji način sprječavanja bolesti, a predškolsko i školsko doba najpogodnije je za razvijanje higijenskih navika. Usvoje li ih djeca u djetinjstvu, primjenjivat će ih i kasnije, u životu. Djeca najbolje uče gledajući na svijet oko sebe, stoga im roditelji, odgojitelji i učitelji trebaju biti primjer i pomoći im da razviju svoje sposobnosti i navike. Izreka kaže: "Uči dijete prema putu kojim će ići pa neće odstupiti od njega ni kad ostari" (Mudre izreke 22, 6). Bez suradnje vrtića, škole, odgojitelja, učitelja i roditelja i njihovih primjera teško se mogu ostvariti brojne zadaće. Svrha je ovoga rada proučiti literaturu i istražiti kako predškolske ustanove brinu o higijeni djece i potiču li ih na usvajanje i primjenu higijenskih navika i mjera.
higijena, podjela higijene, čistoća tijela, najčešće bolesti djece, higijena dječjih vrtića i škole
nije evidentirano
engleski
Hygiene of schools and preschool institutions
nije evidentirano
hygiene, division of hygiene, body cleanliness, the most common child diseases, the hygiene of kindergartens and schools
nije evidentirano
Podaci o izdanju
51
07.07.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek