Klaster analiza: primjena u marketinškim istraživanjima (CROSBI ID 259923)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Devčić, Kristina ; Tonković Pražić, Ivana ; Župan, Željko
hrvatski
Klaster analiza: primjena u marketinškim istraživanjima
U brojnim istraživanjima nameće se potreba da se objekti promatranja klasificiraju u skupine tako da jednoj skupini pripadaju objekti koji su po nekim svojstvima sličniji jedni drugima, a različitim skupinama pripadaju objekti koji se međusobno znatno razlikuju. Time se bavi klaster analiza. Ona klasificira objekte u skupine tako da je svaka skupina homogena s obzirom na određene varijable, a svaka skupina različita od druge s obzirom na te iste varijable. U prvom dijelu rada opisani su osnovni koraci klaster analize te su navedene njezine prednosti i nedostaci. U drugom dijelu rada opisan je način korištenja klaster analize u marketinškim istraživanjima, kako znanstvenim tako i praktičnim. Dan je pregled velikog broja znanstvenih radova u kojima je kao glavna tehnika korištena klaster analiza.
klaster analiza ; klaster ; marketinška istraživanja
nije evidentirano
engleski
Cluster analysis: application in marketing research
nije evidentirano
cluster analysis, cluster, marketing research
nije evidentirano