Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Klaster analiza: primjena u marketinškim istraživanjima (CROSBI ID 259923)

Prilog u časopisu | stručni rad

Devčić, Kristina ; Tonković Pražić, Ivana ; Župan, Željko Klaster analiza: primjena u marketinškim istraživanjima // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 3 (2012), 1; 15-22

Podaci o odgovornosti

Devčić, Kristina ; Tonković Pražić, Ivana ; Župan, Željko

hrvatski

Klaster analiza: primjena u marketinškim istraživanjima

U brojnim istraživanjima nameće se potreba da se objekti promatranja klasificiraju u skupine tako da jednoj skupini pripadaju objekti koji su po nekim svojstvima sličniji jedni drugima, a različitim skupinama pripadaju objekti koji se međusobno znatno razlikuju. Time se bavi klaster analiza. Ona klasificira objekte u skupine tako da je svaka skupina homogena s obzirom na određene varijable, a svaka skupina različita od druge s obzirom na te iste varijable. U prvom dijelu rada opisani su osnovni koraci klaster analize te su navedene njezine prednosti i nedostaci. U drugom dijelu rada opisan je način korištenja klaster analize u marketinškim istraživanjima, kako znanstvenim tako i praktičnim. Dan je pregled velikog broja znanstvenih radova u kojima je kao glavna tehnika korištena klaster analiza.

klaster analiza ; klaster ; marketinška istraživanja

nije evidentirano

engleski

Cluster analysis: application in marketing research

nije evidentirano

cluster analysis, cluster, marketing research

nije evidentirano

Podaci o izdanju

3 (1)

2012.

15-22

objavljeno

1847-702X

1849-1138

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice