Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Video igre u odrastanju djece u doba srednjeg djetinjstva (CROSBI ID 672473)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Matijević, Milan Video igre u odrastanju djece u doba srednjeg djetinjstva // Odgoj i obrazovanje - budućnost civilizacije / Prskalo, Ivan ; Braičić, Zdenko ; Badrić, Marko (ur.). Petrinja: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 231-243

Podaci o odgovornosti

Matijević, Milan

hrvatski

Video igre u odrastanju djece u doba srednjeg djetinjstva

Djeca, mladi i odrasli igraju video igre. Za stručnjake je važno znati koliko je to igranje korisno ili štetno za razvoj djece i mladih. Ovaj rad donosi rezultate jednog kvalitativnog i etnografskog istraživanja dobrobiti od igranja video igara kod djece u doba srednjeg djetinjstva. Ispitano je 45 ispitanika u doba od 6 do navršenih 12 godina, dakle u vrijeme trajanja primarnog obrazovanja. Ispitanici su procijenili korisnost igranja različitih video igara prema pitanjima koja su bila planirana za polustrukturirani intervju djece. Intervjuiranje su obavili studenti četvrte godine učiteljskog studija kao dio programa vježbi za kolegij Metodologija istraživanja. Ispitanici su bliski rođaci ili djeca prijatelja ispitivača. Svi ispitanici su procijenili da imaju veliku dobrobit od igranja video igara. Dobrobit se ogleda posebno u vezi učenja engleskog jezika, stjecanja suradničkih kompetencija te razvoja upornosti, točnosti, spretnog i brzog reagiranja i snalažljivosti. Uz igranje video igara uči se kontrolirati emocije te stječu različite kompetencije važne za život. U doba srednjeg djetinjstva važnu ulogu imaju roditelji prilikom planiranja vremena za obavljanje školskih obveza te za igranje video igara. Pritom je važno uspostaviti ravnotežu između aktivnosti u realnom i virtualnom svijetu te između pasivnog i aktivnog u svim životnim aktivnostima. Zaključuje se da dizajn videoigara u znatnoj mjeri nosi obilježja konstruktivističke nastave te da stručnjaci za razvojnu psihologiju i pedagogiju trebaju roditelje i učitelje informirati o korisnosti igranja video igara za stjecanje kompetencija koje su važne za školovanje i budući život.

digitalni mediji, kvalitativna metodologija, polustrukturirani intervju, srednje djetinjstvo, video igre

nije evidentirano

engleski

Video gaming in the period of midle childhood

nije evidentirano

digital media, qualitative methodology, semi-structured interview, medium childhood, video games

nije evidentirano

Podaci o prilogu

231-243.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Odgoj i obrazovanje - budućnost civilizacije

Prskalo, Ivan ; Braičić, Zdenko ; Badrić, Marko

Petrinja: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-8115-53-0

Podaci o skupu

17. Dani Mate Demarina: Odgoj i obrazovanje - budućnost civilizacije

predavanje

07.06.2018-08.06.2018

Petrinja, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano