Internacionalizacija poslovanja na temelju franšiznoga modela : primjer franšize SURF ‘N’ FRIES (CROSBI ID 260274)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Rupčić, Nataša ; Pezdevšek, Davor
hrvatski
Internacionalizacija poslovanja na temelju franšiznoga modela : primjer franšize SURF ‘N’ FRIES
Poslovni model franšizinga jedan je od najbrže rastućih oblika poslovanja s velikim utjecajem na razvoj gospodarstva, posebno manje razvijenih država. Franšizno poslovanje ima niz prednosti u odnosu na druge oblike poslovanja. Jedna od ključnih prednosti je niži stupanj poslovnoga rizika s obzirom da se preuzima postojeći, razrađeni i uspješni poslovni model. Franšizing posebno koriste oni poduzetnici koji nisu sigurni u uspjeh vlastitoga poslovnoga modela. Franšizing je pogodan način poslovanja i za vlasnike franšize koji žele proširiti svoje poslovanje, posebno u druge države sa specifi čnim poslovnim uvjetima. Ciljevi ovoga istraživanja su prikazati teorijske spoznaje o franšizi kao obliku poslovanja te analizirati franšizni sustav Surf ‘n’ Fries kao poslovni model osmišljen na jedinstvenoj metodi proizvodnje, pakiranja i posluživanja pomfrita. Svrha istraživanja je utvrditi mogućnosti primjene franšiznoga poslovanja kao načina međunarodnoga širenja hrvatskih poduzetnika.
poslovni model, franšizno poslovanje, inoviranje, intelektualno vlasništvo, franšiza Surf ‘n’ Fries
nije evidentirano
engleski
Internalization of business baased on the franchiting model: The Case of SUFR ‘N’ FRIES franchise
nije evidentirano
business model, franchising, innovation, intellectual property, franchise Surf ‘n’ Fries
nije evidentirano