Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Problemska nastava književnosti (CROSBI ID 260679)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Markušić, Jela ; Sabljić, Jakov Problemska nastava književnosti // Journal of education and training studies, 7 (2019), 4; 20-29. doi: 10.11114/jets.v7i4.4066

Podaci o odgovornosti

Markušić, Jela ; Sabljić, Jakov

hrvatski

Problemska nastava književnosti

Problemska je nastava književnosti suvremeni model nastavnoga rada koji je nastao iz potrebe da se prijeđu slabosti tradicionalne nastave i s ciljem povećanja učinkovitosti obrazovnog rada. Problemska je nastava književnosti, za razliku od tradicionalnih paradigmi koje su bile usmjerene na nastavnika i predavački karakter nastave, angažirala učenika, stavila ga u središte nastavnoga procesa te ga potaknula na samostalno definiranje i istraživanje problema. Dakle, problemska se nastava književnosti zasniva na učenikovu aktivnom odnosu prema književnim pojavama, dok se nastavnik javlja u funkciji pokretača i motivatora učeničkih svestranih kreacija do kojih se dolazi rješavanjem problemskih zadataka. U ovome se radu razmatra problemska nastava književnosti te se prikazuju rezultati i rasprava provedenog istraživanja o stavovima nastavnika Hrvatskoga jezika o problemskoj nastavi književnosti. U istraživanju koje se provelo među pedeset nastavnika Hrvatskog jezika anketnim se upitnikom nastojalo utvrditi koliko se često ispitanici u nastavi književnosti služe problemskim pristupom, kojim se oblicima, metodama i postupcima nastavnog rada služe u problemskoj nastavi književnosti, odnosno nastojalo se utvrditi kako nastavnici vide svoju ulogu i aktivnost učenika u problemskoj nastavi književnosti. Također, istraživanjem se nastojalo saznati smatraju li nastavnici da su ishodi učenja uspješnije ostvareni u problemskoj nastavi književnosti te koji su razlozi prihvatljivosti, a koji su razlozi neprihvatljivosti problemske nastave književnosti.

problemska nastava, nastava književnosti, učenici, nastavnici, stavovi nastavnika

nije evidentirano

engleski

Problem-Based Teaching of Literature

nije evidentirano

problem-based teaching, teaching of literature, students, teacher, teachers’ attitudes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

7 (4)

2019.

20-29

objavljeno

2324-805X

2324-8068

10.11114/jets.v7i4.4066

Povezanost rada

Povezane osobe



nije evidentirano

Poveznice