Individualizacija rada u primarnoj edukaciji (CROSBI ID 260784)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Benko, Ivana ; Lorger, Marija ; Prskalo, Ivan
hrvatski
Individualizacija rada u primarnoj edukaciji
Cilj rada bio je identificirati i praktično interpretirati latentnu strukturu faktora koji opisuju pojam individualizacije u primarnoj edukaciji. U skladu s ciljem na uzorku od 90 učitelja primarne edukacije iz Zagreba i zagrebačke županije primijenjen je modificirani anonimni anketni upitnik koji se sastoji od deset čestica koje opisuju važne elemente koji pridonose individualizaciji rada. Rezultati istraživanja pokazali su kako učitelji primarnog obrazovanja u ovom uzorku poznaju pojam individualizacije rada i znaju ga definirati (68%). Korištenjem faktorske analize uz Gutman – Kaiser kriterij izlučena su tri faktora koji definiraju pojam individualizacije rada i to: faktor homogeniziranih odjeljenja i diferenciranih zadataka (33, 48), faktor dostupnosti prostora za vježbanje i uključenosti učenika u druge organizacijske oblike rada (15, 16) i faktor materijalnih uvjeta rada, dodatnih zadataka i dijagnostike stanja (12, 02). Dobiveni rezultati ukazuju da su navedeni čimbenici najvažniji za provedbu individualiziranog oblika rada kod učitelja primarnog obrazovanja
individualizacija, učitelji primarne edukcije, faktori individualizacije
nije evidentirano
engleski
Individualized teaching in primary education
nije evidentirano
individualization, primary education teachers, individualization factors
nije evidentirano