PRISTUP OBRAZOVNOM DIZAJNU ZA 2026. (CROSBI ID 261475)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Burcar, Željko
hrvatski
PRISTUP OBRAZOVNOM DIZAJNU ZA 2026.
S obzirom na to da živimo u društvu znanja, potrebe tržišta rada svaki dan postavljaju nove zahtjeve za kompetencijama. Projektni pristup dizajniranju obrazovanja javlja se kao neminovnost. Kompetencije su ključni faktor i jedan od preduvjeta za uspjeh pojedinca na tržištu rada, koje će u skoroj budućnosti biti još fleksibilnije jer će za 8 godina zahtijevati mnoge nove kompetencije. Sustav obrazovanja mora pripremiti današnjeg učenika za buduće kompetencije temeljene na ZVSSOUP modelu. U ovom radu postavljeni su teorijski elementi dizajniranja i redizajniranja obrazovnih sadr-žaja po projektnim principima. Efikasan algoritam projektnog modela pretpostavlja projektiranje od finalnog cilja prema početku. Predložen algoritam može zadovoljiti potrebe brzog redefiniranja potrebnih kompetencija za buduće tržište rada, a testirat će se i budućim empirijskim istraživanjem.
Projekt, obrazovni izlazi, poučavanje, kompetencije, znanje, vještine, stavovi, sposobnosti, osobine, uvjerenja i ponašanja
nije evidentirano
engleski
ONE APPROACH TO EDUCATIONAL DESIGN FOR THE YEAR 2026.
nije evidentirano
Project, Educational Outputs, Teaching, Competences, Knowledge, Skills, Atti-tudes, Abilities, Characteristics, Believes and Behavior
nije evidentirano