Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

PRISTUP OBRAZOVNOM DIZAJNU ZA 2026. (CROSBI ID 261475)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Burcar, Željko PRISTUP OBRAZOVNOM DIZAJNU ZA 2026. // Magistra Iadertina, 13 (2019), 1; 123-138. doi: 10.15291/magistra.2823

Podaci o odgovornosti

Burcar, Željko

hrvatski

PRISTUP OBRAZOVNOM DIZAJNU ZA 2026.

S obzirom na to da živimo u društvu znanja, potrebe tržišta rada svaki dan postavljaju nove zahtjeve za kompetencijama. Projektni pristup dizajniranju obrazovanja javlja se kao neminovnost. Kompetencije su ključni faktor i jedan od preduvjeta za uspjeh pojedinca na tržištu rada, koje će u skoroj budućnosti biti još fleksibilnije jer će za 8 godina zahtijevati mnoge nove kompetencije. Sustav obrazovanja mora pripremiti današnjeg učenika za buduće kompetencije temeljene na ZVSSOUP modelu. U ovom radu postavljeni su teorijski elementi dizajniranja i redizajniranja obrazovnih sadr-žaja po projektnim principima. Efikasan algoritam projektnog modela pretpostavlja projektiranje od finalnog cilja prema početku. Predložen algoritam može zadovoljiti potrebe brzog redefiniranja potrebnih kompetencija za buduće tržište rada, a testirat će se i budućim empirijskim istraživanjem.

Projekt, obrazovni izlazi, poučavanje, kompetencije, znanje, vještine, stavovi, sposobnosti, osobine, uvjerenja i ponašanja

nije evidentirano

engleski

ONE APPROACH TO EDUCATIONAL DESIGN FOR THE YEAR 2026.

nije evidentirano

Project, Educational Outputs, Teaching, Competences, Knowledge, Skills, Atti-tudes, Abilities, Characteristics, Believes and Behavior

nije evidentirano

Podaci o izdanju

13 (1)

2019.

123-138

objavljeno

1846-3606

10.15291/magistra.2823

Povezanost rada

Povezane osobe



Pedagogija

Poveznice