UČENIČKA PERCEPCIJA PRIMJENE SKUPINSKOGA RADA U NASTAVI GRAMATIKE (CROSBI ID 261603)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Bjedov, Vesna i Sigurnjak, Marija
hrvatski
UČENIČKA PERCEPCIJA PRIMJENE SKUPINSKOGA RADA U NASTAVI GRAMATIKE
U ovome se radu govori o učeničkoj percepciji primjene skupinskoga rada u nastavi gramatike. Ponajprije se na teorijskoj razini razlažu obilježja skupinskoga rada: kriteriji podjele učenika u skupine, podjela uloga u skupinama, broj učenika u skupini, vrste zadataka, trajanje skupinskoga rada. Glede primjene skupinskoga rada u nastavi gramatike ističu se Težakovi stavovi i gledišta. U istraživačkome dijelu rada prikazuju se rezultati provedenoga anketiranja na uzorku od 302 učenika petih, šestih, sedmih i osmih razreda dviju osnovnih škola te učenika prvih, drugih i trećih razreda dviju gimnazija. Cilj je bio ispitati učenike o zainteresiranosti za skupinski rad, zatim o čestoti rada u skupinama u nastavi gramatike, ostvarivanju skupinskoga rada u jednom satu i dvosatu, o podjeli uloga u skupinskome radu, zastupljenosti istovrsnih i raznovrsnih zadataka, o broju učenika u skupini, kvaliteti odnosa učenika u skupinskome radu te o procjeni učinkovitosti skupinskoga rada u nastavi gramatike. Rezultati su provedene ankete pokazali da postoji zainteresiranost ispitanih učenika za ovaj oblik rada, ali je organizaciju i provedbu skupinskoga rada u nastavi gramatike moguće poboljšati poglavito kada je riječ o podjeli uloga u skupinama te oblikovanju kataloga pravila.
obilježja skupinskoga rada, skupinski rad u nastavi gramatike, suradničko učenje, učenička percepcija organizacije i provedbe skupinskoga rada
nije evidentirano
engleski
STUDENT PERCEPTION OF THE APPLICATION OF GROUP WORK IN TEACHING GRAMMAR
nije evidentirano
characteristics of group work, group work in teaching grammar, cooperative learning, student perception of the organisation and implementation of group work
nije evidentirano