Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Neki aspekti terenske nastave u procesu obrazovanja socijalnih radnika (CROSBI ID 97417)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Urbanc, Kristina ; Družić Ljubotina, Olja ; Kregar, Klaudija Neki aspekti terenske nastave u procesu obrazovanja socijalnih radnika // Ljetopis studijskog centra socijalnog rada, 9 (2002), 1; 67-82-x

Podaci o odgovornosti

Urbanc, Kristina ; Družić Ljubotina, Olja ; Kregar, Klaudija

hrvatski

Neki aspekti terenske nastave u procesu obrazovanja socijalnih radnika

U ovom radu bit će prikazani rezultati evaluacijskog istraživanja o tome kako studenti socijalnog rada doživljavaju svoje terenske nastavnike, kakvom procjenjuju kvalitetu obavljene terenske nastave te na koji način bi strukturiranje kurikuluma terenske nastave doprinijelo kvalitetnijim ishodima procesa obrazovanja socijalnih radnika u Hrvatskoj. Pri tome kurikulum terenske nastave autori određuju kao eksplicitno dan opis procesa i sadržaja učenja, odgovornosti, uloga, kriterija, ishoda, ciljeva kao i perspektivu cjelokupnog programa obrazovanja, što je mnogo više od "popisa zadataka i vještina" koje student treba savladati tijekom terenske nastave. Radi se zapravo o "filozofiji" koja osigurava strukturu i ravnotežu programa i omogućava selekciju različitih metoda kako bi se omogućio prijenos znanja i vještina s jednog kolegija, odnosno s jedne studijske godine na ostale. Na taj način osigurava se kontinuiranost procesa učenja i "protočnost" informacija s jednog aplikativnog područja prakse socijalnog rada na ostala.

terenska nastava; evaluacija; obrazovanje terenskih nastavnika

nije evidentirano

engleski

Some aspects of field placement in the process of the education of social workers

nije evidentirano

field work; evaluation; education of social workers on the field

nije evidentirano

Podaci o izdanju

9 (1)

2002.

67-82-x

objavljeno

1330-6456

Povezanost rada

Pravo