Neki aspekti terenske nastave u procesu obrazovanja socijalnih radnika (CROSBI ID 97417)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Urbanc, Kristina ; Družić Ljubotina, Olja ; Kregar, Klaudija
hrvatski
Neki aspekti terenske nastave u procesu obrazovanja socijalnih radnika
U ovom radu bit će prikazani rezultati evaluacijskog istraživanja o tome kako studenti socijalnog rada doživljavaju svoje terenske nastavnike, kakvom procjenjuju kvalitetu obavljene terenske nastave te na koji način bi strukturiranje kurikuluma terenske nastave doprinijelo kvalitetnijim ishodima procesa obrazovanja socijalnih radnika u Hrvatskoj. Pri tome kurikulum terenske nastave autori određuju kao eksplicitno dan opis procesa i sadržaja učenja, odgovornosti, uloga, kriterija, ishoda, ciljeva kao i perspektivu cjelokupnog programa obrazovanja, što je mnogo više od "popisa zadataka i vještina" koje student treba savladati tijekom terenske nastave. Radi se zapravo o "filozofiji" koja osigurava strukturu i ravnotežu programa i omogućava selekciju različitih metoda kako bi se omogućio prijenos znanja i vještina s jednog kolegija, odnosno s jedne studijske godine na ostale. Na taj način osigurava se kontinuiranost procesa učenja i "protočnost" informacija s jednog aplikativnog područja prakse socijalnog rada na ostala.
terenska nastava; evaluacija; obrazovanje terenskih nastavnika
nije evidentirano
engleski
Some aspects of field placement in the process of the education of social workers
nije evidentirano
field work; evaluation; education of social workers on the field
nije evidentirano