Menadžment tržišnih komunikacija (CROSBI ID 17516)
Autorska knjiga | udžbenik | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Kraljević, Radojka ; Perkov, Davor
hrvatski
Menadžment tržišnih komunikacija
Svrha ove knjige počiva na ambiciji da čitatelji bolje shvate multidisciplinarnost menadžmenta tržišnih komunikacija u novoj ekonomiji. Knjiga je organizirana u devet poglavlja : Komunikacija, Integrirana tržišna komunikacija, Oglašavanje i oglašivački proces, Upravljanje oglašavanjem i e-marketing, Kreativnost u oglašavanju, Stavovi i persuazivna komunikacija, Upravljanje odnosima s javnošću, Utjecaj psiholoških procesa na integriranu tržišnu komunikaciju. Zadnje poglavlje odnosi se na studije poslovnih slučajeva. Svaka obrađena tema praćena je pitanjima za raspravu.
komunikacija, menadžment, psihološki procesi
nije evidentirano
engleski
Management of communications
nije evidentirano
communications, management, psychological proces
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Plejada
2014.
978-953-56450-4-7
319
objavljeno