Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Menadžment tržišnih komunikacija (CROSBI ID 17516)

Autorska knjiga | udžbenik | domaća recenzija

Kraljević, Radojka ; Perkov, Davor Menadžment tržišnih komunikacija. Zagreb: Plejada, 2014

Podaci o odgovornosti

Kraljević, Radojka ; Perkov, Davor

hrvatski

Menadžment tržišnih komunikacija

Svrha ove knjige počiva na ambiciji da čitatelji bolje shvate multidisciplinarnost menadžmenta tržišnih komunikacija u novoj ekonomiji. Knjiga je organizirana u devet poglavlja : Komunikacija, Integrirana tržišna komunikacija, Oglašavanje i oglašivački proces, Upravljanje oglašavanjem i e-marketing, Kreativnost u oglašavanju, Stavovi i persuazivna komunikacija, Upravljanje odnosima s javnošću, Utjecaj psiholoških procesa na integriranu tržišnu komunikaciju. Zadnje poglavlje odnosi se na studije poslovnih slučajeva. Svaka obrađena tema praćena je pitanjima za raspravu.

komunikacija, menadžment, psihološki procesi

nije evidentirano

engleski

Management of communications

nije evidentirano

communications, management, psychological proces

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Plejada

2014.

978-953-56450-4-7

319

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija, Psihologija