Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uključivanje djece s dominantnim govorno-jezičnim teškoćama u sustav školovanja (CROSBI ID 486818)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Keller, Marina Uključivanje djece s dominantnim govorno-jezičnim teškoćama u sustav školovanja // V. Međunarodni simpozij verbotonalnog sistema - Multisenzorika i govor: zbornik sažetaka / Crnković, Višnja ; Dabić-Munk, Darinka ; Jurjević-Grkinić, I. (ur.). Zagreb: Poliklinika SUVAG, 2001. str. 54-x

Podaci o odgovornosti

Keller, Marina

hrvatski

Uključivanje djece s dominantnim govorno-jezičnim teškoćama u sustav školovanja

Rad obuhvaća kratki pregled uspjeha tridesetero djece s dominantnim govorno - jezičnim poremećajem u sustavu osnovnog školovanja, a nakon prethodno završene višegodišnje govorne rehabilitacije i edukacije u predškolskom odjelu Poliklinike SUVAG. Obuhvaćene su tri generacije od prosječno desetero djece, unatrag deset godina. Rezultati pokazuju vrlo visok postotak uključivanja u redoviti sustav školovanja (oko 70%), te zadovoljavajući školski uspjeh (od dobrog do odličnog). Potpuna svrha kompleksne govorne rehabilitacije i edukacije djece u predškolskoj dobi jest njihova integracija u sve oblike društva. Uključivanje u redovito školovanje svakako je veoma važan korak prema tome cilju i &#8220 ; ; opipljiv&#8221 ; ; dokaz uspješnosti predškolske rehabilitacije. Uspješno uključivanje djece s govorno&#8211 ; ; jezičnim poremećajem u sustav redovita školovanja poželjan je s psihološkog, sociološkog ali i ekonomskog stajališta. Ekonomski gledano, trebalo bi analizirati troškove i koristi na reprezentativnom uzorku, pa bi se pokazalo koliko kompleksna govorna rehabilitacija i edukacija u predškolskoj dobi pridonosi smanjenju troškova rehabilitacije u kasnijoj dobi. Navedeni rezultati pokazuju opravdanu potrebu daljnjih ciljanih praćenja, koja bi riješila dvojbu: Predškolska kompleksna govorna rehabilitacija i edukacija - da ili ne? Vjerujemo da je odgovor pozitivan i da ćemo to ubuduće dokazati na značajnijem uzorku.

nije evidentirano

nije evidentirano

engleski

Inclusion of Children with Dominant Speech and Language Disorder into Educational System

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

54-x.

2001.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Crnković, Višnja ; Dabić-Munk, Darinka ; Jurjević-Grkinić, I.

Zagreb: Poliklinika SUVAG

Podaci o skupu

V. Međunarodni simpozijverbotonalnog sistema -Multisenzorika i govor

predavanje

01.01.2001-01.01.2001

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Kliničke medicinske znanosti