Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povezanost roditeljskog ponašanja i učeničkog prihvaćanja školskog neuspjeha (CROSBI ID 426051)

Ocjenski rad | diplomski rad

Tomičak, Martina Povezanost roditeljskog ponašanja i učeničkog prihvaćanja školskog neuspjeha / Pavin Ivanec, Tea (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Tomičak, Martina

Pavin Ivanec, Tea

hrvatski

Povezanost roditeljskog ponašanja i učeničkog prihvaćanja školskog neuspjeha

Cilj provedenog istraživanja bio je ispitati postoji li povezanost između roditeljskog ponašanja i učeničkog prihvaćanja vlastitog školskog neuspjeha. Ispitivanje je provedeno na uzorku od 55 učenika četvrtog razreda jedne osnovne škole u Jastrebarskom, od kojih je dječaka bilo 25, a djevojčica 30. Rezultati istraživanja pokazali su da oba roditelja podjednako brinu o djetetovim ocjenama, a reakcija na lošu ocjenu i kod majki i kod očeva je najčešće tuga. Loš školski rezultat češće se pripisuje nedostatku truda nego nedostatku sposobnosti. U većini procijenjenih aspekata roditeljskog ponašanja nije bilo statistički značajne razlike u prosječnim procjenama za oca i majku. Jedina je razlika zabilježena u toplini i roditeljskom znanju, u oba slučaja procjene su bile veće za majku. Izračunate su korelacije između pojedinih aspekata roditeljskog ponašanja i ponašanja učenika nakon dobivanja loše ocjene. Djeca koja su procijenila izraženiji aspekt kažnjavanja kod roditelja, posebice oca, rjeđe su im govorila kada su dobili lošu ocjenu. Roditeljima koji su pak procijenjeni visoko u aspektu topline, posebice majkama, učenici su češće govorili za lošu ocjenu.

školski neuspjeh, emocionalne reakcije, roditeljsko ponašanje

nije evidentirano

engleski

Relationship between parental behaviour and pupil’s acceptance of school failure

nije evidentirano

school failure, emotional reactions, parental behaviour

nije evidentirano

Podaci o izdanju

40

28.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Psihologija