Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Andragoški pristup učenju svakog učitelja u njegovu profesionalnom razvoju (CROSBI ID 674546)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Tot, Daria Andragoški pristup učenju svakog učitelja u njegovu profesionalnom razvoju // Upravljanje kvalitetom u obrazovanju odraslih / Rajić, Višnja ; Kušić, Siniša (ur.). Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2018. str. 83-93

Podaci o odgovornosti

Tot, Daria

hrvatski

Andragoški pristup učenju svakog učitelja u njegovu profesionalnom razvoju

Neki autori tumače utjecaj neoliberalizma na učitelje kao ključne resurse za "osiguravanje globalne konkurentnosti" obrazovnih ishoda zemlje (Furlong, 2013, str. 29). Način na koji se pristupa profesionalnom učenju učitelja i njihovom profesionalnom rastu i razvoju usmjeren je na školski kontekst pružajući pritom slobodu svakoj školi da se skrbi o vlastitom učenju. Istovremeno se postavljaju standardi za učitelje (u nekim su zemljama uspostavljeni, a u nekima tek predloženi i u razvoju) kojima se želi naglasiti važnost profesionalnog razvoja kao alata za promjenu ponašanja učitelja u svrhu kvalitetnog poučavanja učenika i poboljšanja ishoda učenja. Međutim, veći broj studija upozorava da učitelji koji koriste dekontekstualizirane alate za vrednovanje i samovrednovanje nastave i učenja sastavljene u obliku popisa uzimaju u obzir uži raspon problema poučavanja te je manje vjerojatno da će prisustvovati pitanjima planiranja kurikuluma i određenih relacija u odgojno-obrazovnom procesu koji su izvan konteksta takvog promatranja. Stoga se naglasak stavlja na osnaživanje učitelja za poduzimanje inicijative u prepoznavanju i djelovanju prema vlastitim individualnim potrebama. U radu se daje pregled različitih pristupa u razumijevanju profesionalnog razvoja učitelja i njihova angažmana u tom procesu kao i kritički osvrt na njegovo vrednovanje i samovrednovanje. Autorica naglašava važnost fokusiranja na povećanje učiteljskog utjecaja u okviru vlastitog profesionalnog učenja uz uvažavanje andragoškog pristupa učenju svakog učitelja.

profesionalni razvoj učitelja ; profesionalno učenje ; vrednovanje i samovrednovanje učitelja

nije evidentirano

engleski

Andragogical approach to teacher learning in their professional development

nije evidentirano

professional development of teachers ; professional learning ; evaluation and self-evaluation of teachers

nije evidentirano

Podaci o prilogu

83-93.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Upravljanje kvalitetom u obrazovanju odraslih

Rajić, Višnja ; Kušić, Siniša

Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO)

978-953-8065-17-0

Podaci o skupu

8. međunarodna konferencija o obrazovanju odraslih: Upravljanje kvalitetom u obrazovanju odraslih = 8th International Conference on Adult Education: Quality Management in Adult Education

predavanje

30.11.2018-02.12.2018

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija

Poveznice