Razvijena komunikacija na materinskom jeziku kao preduvjet kvalitete sustava cjeloživotnog učenja (CROSBI ID 63658)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Herceg, Jadranka ; Zovko, Anita ; Tot, Daria
hrvatski
Razvijena komunikacija na materinskom jeziku kao preduvjet kvalitete sustava cjeloživotnog učenja
U osnovi koncepta cjeloživotnog učenja nalazi se usvajanje ključnih kompetencija koje predstavljaju prijenosni, višefunkcionalni skup znanja, vještina i stavova potrebnih svakom pojedincu za njegovo osobno ispunjenje i razvoj, društvenu uključenost i zapošljavanje. Komunikacija na materinskom jeziku primarna je ključna kompetencija i preduvjet razvoja svih ostalih ključnih kompetencija. Da bi pojedinac bio komunikacijski i jezično kompetentan, mora biti sposoban upotrebljavati rječnik nekog jezika u različitim društvenim područjima života, tj. mora biti osposobljen za pravilno i stvaralačko usmeno i pisano izražavanje i tumačenje koncepata, misli, osjećaja, stavova i činjenica te jezično međudjelovanje u nizu različitih društvenih i kulturnih situacija. Težište je analize u ovom radu na čimbenicima nužnim za realizaciju navedenog te ukazivanje na važnost izrade i razvijanja novih koncepcija nastavnih programa/kurikula, a time i novih metodičkih pristupa poučavanju i učenju.
komunikacijski alati, komunikacija na materinskom jeziku, cjeloživotno učenje, Hrvatski kvalifikacijski okvir, programi/kurikuli obrazovanja odraslih
nije evidentirano
engleski
Developed Communication in Native Language as a Prerequisite For The Quality of Lifelong Learning
nije evidentirano
communication tools, communication in the mother tongue, lifelong learning, the Croatian Qualifications Framework, programmes/curricula for adult education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
114-126.
objavljeno
Podaci o knjizi
Andragoška propitivanja
Zovko, Anita
Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru
2016.
978-9958-831-50-8