Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Razvijena komunikacija na materinskom jeziku kao preduvjet kvalitete sustava cjeloživotnog učenja (CROSBI ID 63658)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Herceg, Jadranka ; Zovko, Anita ; Tot, Daria Razvijena komunikacija na materinskom jeziku kao preduvjet kvalitete sustava cjeloživotnog učenja // Andragoška propitivanja / Zovko, Anita (ur.). Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2016. str. 114-126

Podaci o odgovornosti

Herceg, Jadranka ; Zovko, Anita ; Tot, Daria

hrvatski

Razvijena komunikacija na materinskom jeziku kao preduvjet kvalitete sustava cjeloživotnog učenja

U osnovi koncepta cjeloživotnog učenja nalazi se usvajanje ključnih kompetencija koje predstavljaju prijenosni, višefunkcionalni skup znanja, vještina i stavova potrebnih svakom pojedincu za njegovo osobno ispunjenje i razvoj, društvenu uključenost i zapošljavanje. Komunikacija na materinskom jeziku primarna je ključna kompetencija i preduvjet razvoja svih ostalih ključnih kompetencija. Da bi pojedinac bio komunikacijski i jezično kompetentan, mora biti sposoban upotrebljavati rječnik nekog jezika u različitim društvenim područjima života, tj. mora biti osposobljen za pravilno i stvaralačko usmeno i pisano izražavanje i tumačenje koncepata, misli, osjećaja, stavova i činjenica te jezično međudjelovanje u nizu različitih društvenih i kulturnih situacija. Težište je analize u ovom radu na čimbenicima nužnim za realizaciju navedenog te ukazivanje na važnost izrade i razvijanja novih koncepcija nastavnih programa/kurikula, a time i novih metodičkih pristupa poučavanju i učenju.

komunikacijski alati, komunikacija na materinskom jeziku, cjeloživotno učenje, Hrvatski kvalifikacijski okvir, programi/kurikuli obrazovanja odraslih

nije evidentirano

engleski

Developed Communication in Native Language as a Prerequisite For The Quality of Lifelong Learning

nije evidentirano

communication tools, communication in the mother tongue, lifelong learning, the Croatian Qualifications Framework, programmes/curricula for adult education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

114-126.

objavljeno

Podaci o knjizi

Andragoška propitivanja

Zovko, Anita

Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru

2016.

978-9958-831-50-8

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija