Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kurikulum alternativnog IB koncepta: prilog razvoju kurikuluma suvremene škole (CROSBI ID 674547)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija

Gusić, Matea ; Tot, Daria Kurikulum alternativnog IB koncepta: prilog razvoju kurikuluma suvremene škole // Odgoj i obrazovanje - budućnost civilizacije / Prskalo, Ivan ; Braičić, Zdenko ; Badrić, Marko (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018

Podaci o odgovornosti

Gusić, Matea ; Tot, Daria

hrvatski

Kurikulum alternativnog IB koncepta: prilog razvoju kurikuluma suvremene škole

Hrvatski odgojno-obrazovni sustav na meti je kritika gotovo dva desetljeća. Kao glavni nedostatci navode se orijentiranost sustava programu umjesto učeniku te preveliki naglasak na obavezne predmete s posljedicom nedostatka izbornosti. Često se ističe da aktualni obrazovni sustav ne omogućava razvoj učenika usmjerenog budućnosti, odnosno učenika sposobnog za rješavanje problema i korištenje tehnologije, koji zna kako učiti. Jedna od uloga alternativnih obrazovnih koncepata ogleda se u pokušaju nadomještavanja nedostataka formalnog obrazovnog sustava. Radi toga su u radu, uz pregled osnovnih karakteristika hrvatskog obrazovnog sustava, razmatrane i karakteristike nekih alternativnih obrazovnih koncepata dostupnih u Republici Hrvatskoj. Cilj ovog rada je ponuditi prijedloge mogućih rješenja kritiziranih karakteristika hrvatskog obrazovnog sustava, pomoću primjera alternativnog obrazovnog koncepta International Baccalauerate (IB). Važnost kreiranja obrazovne okoline koja potiče samostalan učenički razvoj, suradnju i personalizaciju informacija u projektno orijentiranom učenju prikazana je na primjeru nastave matematike u IB konceptu. Analizom i usporedbom nekih elemenata kurikuluma tradicionalnog sustava i IB koncepta ističe se veza poučavanja, učenja, vrednovanja i samovrednovanja. Razmatra se uloga suvremene obrazovne tehnologije kao one koja podržava otvoreno obrazovanje kroz dijagnozu individualiziranog poučavanja, kooperativnog učenja i razvoja osobnih suradničkih vještina potrebnih u suvremenom društvu.

alternativni obrazovni koncepti, hrvatski obrazovni sustav, International Baccalauerate, nastava matematike

nije evidentirano

engleski

Alternative education concept IB: contribution to the development of the modern school curriculum

nije evidentirano

alternative education, Croatian education system, Interneational Baccalauerate, mathematics education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2809

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Odgoj i obrazovanje - budućnost civilizacije

Prskalo, Ivan ; Braičić, Zdenko ; Badrić, Marko

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-8115-53-0

Podaci o skupu

17. Dani Mate Demarina: Odgoj i obrazovanje - budućnost civilizacije

predavanje

07.06.2018-08.06.2018

Petrinja, Hrvatska

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija

Poveznice