Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povezanost intrinzične motivacije učenika četvrtog i sedmog razreda osnovne škole s postignućima u nastavi matematike (CROSBI ID 426257)

Ocjenski rad | specijalistički sveučilišni poslijediplomski rad

Kulušić, Đurđa Povezanost intrinzične motivacije učenika četvrtog i sedmog razreda osnovne škole s postignućima u nastavi matematike / Pavin Ivanec, Tea (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2011

Podaci o odgovornosti

Kulušić, Đurđa

Pavin Ivanec, Tea

hrvatski

Povezanost intrinzične motivacije učenika četvrtog i sedmog razreda osnovne škole s postignućima u nastavi matematike

Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi intrinzičnu motivaciju za matematiku s obzirom na dob i spol učenika, te utvrditi postoji li i kakva je povezanost intrinzične motivacije i postignuća učenika u nastavi matematike. Ispitivanje je provedeno na populaciji od 412 učenika četvrtog i sedmog razreda osnovnih škola s područja Varaždinske i Međimurske županije. Ispitana su 202 učenika iz gradskih, i 210 iz seoskih sredina. S obzirom na spol, u ispitivanju je sudjelovalo 46% djevojčica i 54% dječaka. Što se tiče dobi učenika, 50% ih pohađa četvrti i 50% sedmi razred osnovne škole. Za ispitivanje je korišten višedimenzionalni mjerni instrument Upitnik za procjenu intrinzične motivacije učenika IMI (Intrinsic Motivation Inventory od McAuley, Duncan i Tammen, 1989) adaptiran za potrebe ovog istraživanja. Upitnik sadrži pet faktora (interes, percepcija vlastite kompetentnosti, trud, napetost i korisnost) kojima učenici procjenjuju svoju intrinzičnu motivaciju na nastavi matematike. Rezultati istraživanja potvrđuju da mlađi učenici pokazuju veću intrinzičnu motivaciju u nastavi matematike od starijih učenika. Učenici iz gradskih sredina, na nastavi matematike, iskazuju veći trud, a učenici iz seoskih sredina pokazuju veći interes i veću napetost. Što se tiče spolnih razlika, djevojčice pokazuju veći trud u odnosu na dječake. Istraživanjem je dokazana statistički značajna povezanost svih faktora Upitnika sa postignućima učenika iz nastave matematike.

motivacija, intrinzična motivacija, nastava matematike, obrazovna postignuća, osnovna škola

nije evidentirano

engleski

Relationship between fourth- and seventh-grade pupils’ intrinsic motivation for mathematics and achievement in mathematics

nije evidentirano

motivation, intrinsic motivation, mathematics, educational achievement, elementary school

nije evidentirano

Podaci o izdanju

80

12.12.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Obrazovne znanosti