Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Odnos percepcije socijalne podrške i nekih aspekata vezanosti za školu (CROSBI ID 426279)

Ocjenski rad | diplomski rad

Turalija, Mihaela Odnos percepcije socijalne podrške i nekih aspekata vezanosti za školu / Šincek, Daniela (mentor); Duvnjak, Ivana (neposredni voditelj). Osijeku, Filozofski fakultet Osijek, . 2018

Podaci o odgovornosti

Turalija, Mihaela

Šincek, Daniela

Duvnjak, Ivana

hrvatski

Odnos percepcije socijalne podrške i nekih aspekata vezanosti za školu

Cilj ovog istraživanja je bio ispitati kako percepcija socijalne podrške iz različitih izvora (obitelji, prijatelja i posebne osobe) doprinosi vezanosti za školu te razlike u vezanosti za školu s obzirom na dob, spol i smjer. U istraživanju je ukupno sudjelovalo 298 učenika gimnazijskih i strukovnih razreda Srednja škole Valpovo. Korišteni su Sociodemografski upitnik, Multidimenzionalna skala percipirane socijalne podrške (Zimet, Dahlem, Zimet i Farley, 1988) i Skala vezanosti za školu (Roviš i Bezinović, 2011). Mlađi učenici, učenici ženskog spola i strukovnih razreda izvještavali su o većoj vezanosti za školu od starijih učenika, učenika muškog spola i gimnazijalaca. Rezultati hijerarhijske regresijske analize pokazali su da uz spol, dob i smjer, percipirana socijalna podrška obitelji, prisutnost najboljeg prijatelja u školi i školski uspjeh objašnjavaju ukupno 33% varijance kriterija ukupne vezanosti za školu. Uz prediktore spol, dob i smjer, školski uspjeh, prisutnost najboljeg prijatelja i percipirana socijalna podrška obitelji objašnjavaju 35.4% varijance privrženosti školi. Dob, spol, smjer, školski uspjeh, prisutnost najboljeg prijatelja i percipirana socijalna podrška obitelji ukupno predviđaju 16.1% varijance kriterija predanost izvršavanju školskih obveza.

vezanost za školu, privrženost, predanost, socijalna podrška

nije evidentirano

engleski

Relationship between the perception of social support and some aspects of school bonding

nije evidentirano

school bonding, attachment, commitment, social support

nije evidentirano

Podaci o izdanju

35

24.09.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet Osijek

Osijeku

Povezanost rada

Psihologija