Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Psihološke osobitosti djeteta s Downovim sindromom (CROSBI ID 63831)

Prilog u knjizi | stručni rad

Sekušak-Galešev, Snježana Psihološke osobitosti djeteta s Downovim sindromom // Downov sindrom : iskustva i spoznaje / Zergollern-Čupak, Ljiljana i sur. (ur.). Zagreb: Centar za rehabilitaciju Zagreb, 1998. str. 127-146

Podaci o odgovornosti

Sekušak-Galešev, Snježana

hrvatski

Psihološke osobitosti djeteta s Downovim sindromom

Djeca s DS-om, usprkos sličnosti u fizičkoj pojavi, nisu ni u kojem slučaju homogena populacija. Kad je riječ o psihološkim osobitostima, najveće su razlike u razini spoznajnog razvoja (odnosno kvocijenta inteligencije), s čime su povezane i razlike u ostalim spoznajnim sposobnostima (percepcijom, pamćenjem, pozornošću, govorom). Glede spoznajnog razvoja, većina osoba s DS-om naginje umjerenoj mentalnoj retardaciji (MR) iako su zastupljeni svi stupnjevi intelektualnog zaostajanja. Granična inteligencija je iznimka, a prosječna inteligencija je izvanredno rijetka. Veći dio te varijacije vjerojatno je određen individualnim razlikama na isti način na koji se osobe bez intelektualnog oštećenja razlikuju u svojoj biološkoj darovitosti. Uz to, važan je također doprinos okoline ; djeca koja u ranome djetinjstvu rastu u stimulativnoj kućnoj okolini bolje se mentalno razvijaju od djece koja žive u manje stimulativnoj okolini (Piper i Ramsey, 1980).

Downov sindrom ; djeca ; psihološke karakteristike

nije evidentirano

engleski

Psychological characteristics of the child with Down Syndrome

nije evidentirano

Down syndrome ; children ; psychological characteristics

nije evidentirano

Podaci o prilogu

127-146.

objavljeno

Podaci o knjizi

Downov sindrom : iskustva i spoznaje

Zergollern-Čupak, Ljiljana i sur.

Zagreb: Centar za rehabilitaciju Zagreb

1998.

953-97439-0-7

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti