Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Platforma Arduino: prikaz istraživačkog projekta (CROSBI ID 675509)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Svedružić, Antonio ; Ptičar, Danijel ; Marić, Vesna Platforma Arduino: prikaz istraživačkog projekta // Zbornik radova XIV. hrvatskog simpozija o nastavi fizik / 'Jeličić, Katarina ; Matejak Cvenić, Karolina ; Pećina, Planinka et al. (ur.). Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2019. str. 206-206

Podaci o odgovornosti

Svedružić, Antonio ; Ptičar, Danijel ; Marić, Vesna

hrvatski

Platforma Arduino: prikaz istraživačkog projekta

Arduino je računalna i programska platforma koja se sve učestalije koristi u nastavi fizike, posebno u radu na istraživačkim projektima s učenicima koji pokazuju izniman interes za STEM sadržaje. Razlog velike popularnosti Arduina i sličnih platformi poput BBC micro:bit-a u nastavi STEM područja je njihova tehnička i obrazovna upotrebljivost. S tehničke strane takve platforme su open-source tipa što omogućuje dijeljenje podataka o hardveru i softveru platforme te programskog koda. Uz dostupnu senzorsku podršku čine primjenjiv eksperimentalni sklop za mjerenje fizičkih veličina. S druge strane, obrazovna upotrebljivost je osobito značajna jer omogućuje povezivanje sadržaja iz različitih STEM područja kao i aktivno učenje učenika. U ovom radu prikazane su mogućnosti Arduino Nano pločice i laserskog senzora udaljenosti za mjerenje brzine svjetlosti u prozirnim tekućinama.

arduino, STEM.

nije evidentirano

engleski

Arduino Platform: a research project

nije evidentirano

arduino, STEM.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

206-206.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova XIV. hrvatskog simpozija o nastavi fizik

'Jeličić, Katarina ; Matejak Cvenić, Karolina ; Pećina, Planinka ; Planinić, Maja'

Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo

978-953-7178-22-2

Podaci o skupu

14. hrvatski simpozij o nastavi fizike

predavanje

23.04.2019-25.04.2019

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Fizika, Obrazovne znanosti