Percepcija potrošača o intrinzičnim i ekstrinzičnim obilježjima voća i povrća na tržnicama i u trgovačkim lancima u Srbiji i Hrvatskoj (CROSBI ID 675568)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Zarić, Vlade ; Cerjak, Marija ; Rajković, Borislav ; Atelj, Martina ; Tomić, Marina
hrvatski
Percepcija potrošača o intrinzičnim i ekstrinzičnim obilježjima voća i povrća na tržnicama i u trgovačkim lancima u Srbiji i Hrvatskoj
Cilj ovog rada je bio utvrditi percepciju potrošača o intrinzičnim i ekstrinzičnim obilježjima voća i povrća na tržnicama i u trgovačkim lancima. Provedeno je osobno anketno ispitivanje na uzorku od 101 potrošača u Srbiji i 100 potrošača u Hrvatskoj. Najveći udio ispitanih potrošača iz Hrvatske i Srbije spremni su platiti do 10% veću cijenu za voće i povrće s tržnica, a pri kupnji voća i povrća najvažniji su im intrinzična obilježja svježina i okus. Potrošači iz obje zemlje bolje percipiraju voće i povrće koje se prodaje na tržnicama u odnosu na ono u trgovačkim lancima.
voće i povrće, tržnica, trgovački lanci, Hrvatska, Srbija
nije evidentirano
engleski
Consumer perception of intrinsic and extrinsic fruits and vegetablescharacteristics on open markets and retail chains in Serbia and Croatia
nije evidentirano
fruit and vegetables, open market, retail chains, Croatia, Serbia
nije evidentirano
Podaci o prilogu
175-179.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
53. hrvatski i 13. međunarodni simpozij agronoma, Zbornik radova
Rozman, Vlatka ; Antunović, Zvonko
Osijek: Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
2459-5543
Podaci o skupu
53. hrvatski i 13. međunarodni simpozij agronoma
predavanje
18.02.2018-22.02.2018
Vodice, Hrvatska