Mediji trećeg sektora: konceptualizacija i društveni kontekst njihovog djelovanja (CROSBI ID 63887)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Popović, Helena
hrvatski
Mediji trećeg sektora: konceptualizacija i društveni kontekst njihovog djelovanja
U analizi medijskih sustava možemo identifi cirati tipove medija s obzirom na sektorsku pripadnost koja se defi nira na temelju različitih uvjeta produkcije odnosno načina fi nanciranja i organiziranja medija. U tom smislu, mediji se u suvremenim demokracijama dominantno pojavljuju u drugom, tržišnom/privatnom sektoru, kao industrija koja proizvodi robu u okviru kapitalističkog poretka s ciljem maksimizacije profi ta. U okviru drugog, državnog/javnog sektora pojavljuje se javni medijski servis, čije je djelovanje povezano s političkim institucijama. U posljednja dva desetljeća, rastuća je uloga medija koji ne pripadaju prvom i drugom sektoru, već se smještaju u područje takozvanog trećeg sektora. Radom se pokušava doprinijeti razumijevanju njihove rastuće važnosti u društvu, te se teorijsko-konceptualno obrađuju u okviru medijske teorije. U posljednjem dijelu rada prikazuje se njihova genelogija te postojeći regultorni okvir u Hrvatskoj.
mediji trećeg sektora ; javni medijski servis ; komercijalni mediji ; civilno društvo
nije evidentirano
engleski
Third Sector Media: Conceptualization and the Social Context of Their Actions
nije evidentirano
third sector media ; public servis broadcasting ; commercial media ; civil society
nije evidentirano
Podaci o prilogu
19-36.
objavljeno
Podaci o knjizi
Mediji i javni interes
Car, Viktorija ; Matović, Marijana ; Turčilo, Lejla
Zagreb: Zaklada Hanns Seidel ; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu
2016.
978-953-95835-4-3