Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Mediji trećeg sektora: konceptualizacija i društveni kontekst njihovog djelovanja (CROSBI ID 63887)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Popović, Helena Mediji trećeg sektora: konceptualizacija i društveni kontekst njihovog djelovanja // Mediji i javni interes / Car, Viktorija ; Matović, Marijana ; Turčilo, Lejla (ur.). Zagreb: Zaklada Hanns Seidel ; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, 2016. str. 19-36

Podaci o odgovornosti

Popović, Helena

hrvatski

Mediji trećeg sektora: konceptualizacija i društveni kontekst njihovog djelovanja

U analizi medijskih sustava možemo identifi cirati tipove medija s obzirom na sektorsku pripadnost koja se defi nira na temelju različitih uvjeta produkcije odnosno načina fi nanciranja i organiziranja medija. U tom smislu, mediji se u suvremenim demokracijama dominantno pojavljuju u drugom, tržišnom/privatnom sektoru, kao industrija koja proizvodi robu u okviru kapitalističkog poretka s ciljem maksimizacije profi ta. U okviru drugog, državnog/javnog sektora pojavljuje se javni medijski servis, čije je djelovanje povezano s političkim institucijama. U posljednja dva desetljeća, rastuća je uloga medija koji ne pripadaju prvom i drugom sektoru, već se smještaju u područje takozvanog trećeg sektora. Radom se pokušava doprinijeti razumijevanju njihove rastuće važnosti u društvu, te se teorijsko-konceptualno obrađuju u okviru medijske teorije. U posljednjem dijelu rada prikazuje se njihova genelogija te postojeći regultorni okvir u Hrvatskoj.

mediji trećeg sektora ; javni medijski servis ; komercijalni mediji ; civilno društvo

nije evidentirano

engleski

Third Sector Media: Conceptualization and the Social Context of Their Actions

nije evidentirano

third sector media ; public servis broadcasting ; commercial media ; civil society

nije evidentirano

Podaci o prilogu

19-36.

objavljeno

Podaci o knjizi

Mediji i javni interes

Car, Viktorija ; Matović, Marijana ; Turčilo, Lejla

Zagreb: Zaklada Hanns Seidel ; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu

2016.

978-953-95835-4-3

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija