Repozitoriji učnega gradiva kot podpora bolonjskeme procesu: pogled iz Hrvaške (CROSBI ID 154833)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Jelušić, S. ; Aparac-Jelušić, Tatjana
slovenski
Repozitoriji učnega gradiva kot podpora bolonjskeme procesu: pogled iz Hrvaške
Teza je autora ovoga rada da primjena novih nastavnih metoda i vrednovanje uspješnosti akademskih ustanova izravno ovise o kvaliteti nastavnih izvora te o pomagalima i uslugama koje se nude nastavnicima i studentima, pri čemu je potrebno usustaviti suradnju nastavnika, pedagoga, knjižničara i informacijsko-telekomunikacijskih (IKT) stručnjaka. Cilj je ovoga rada ukazati na trenutno stanje u izgradnji tzv. repozitorija nastavnoga gradiva, odnosno uporabe sustava za upravljanje učenjem, te predstaviti planove odsjeka/odjela u polju informacijskih znanosti u Hrvatskoj u odnosu na edukaciju budućih informacijskih stručnjaka, osobito sa stajališta njihove osposobljenosti za suradnju s nastavnicima i IKT stručnjacima u procesima izgradnje, održavanja i korištenja repozitorija nastavnoga gradiva i odgovarajućih pomagala za upravljanje procesima učenja, slijedom potreba novih nastavnih programa i primjene novih nastavnih metoda.
Repositories; Educational material; Bologna process
nije evidentirano
engleski
Repositories of educational material as a support for Bologna process: view from Croatia
nije evidentirano
Repositories; Educational material; Bologna process
nije evidentirano