crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Home
 About the project
 FAQ
 Contact
4 gif
Browsing
Basic search
Advanced search
Statistical data
Other bibliographies
Similar projects
 Catalogues and databases

Bibliographic record number: 435302

Journal

Authors: Šljivac, Damir; Galić, Radoslav; Žagar, Drago
Title: Elektrotehnički fakultet Osijek - 3 godine kasnije
( Faculty of Electrical Engineering in Osijek - 3 years after )
Source: Zbornik sažetaka: Obrazovanje inženjera - Bolonjski proces "3 godine kasnije" / Kniewald, Zlatko (ed). - Zagreb : Hrvatska akademija tehničkih znanosti , 2007. 34-35.
Meeting: Znanstveno savjetovanje s međunarodnim sudjelovanjem: Obrazovanje inženjera - Bolonjski proces "3 godine kasnije"
Location and date: Zagreb, Hrvatska, 8-10.11.2007.
Keywords: bolonjski proces; studijski programi; kvaliteta visokog obrazovanja; ECTS; cjeloživotno obrazovanje
( bologna process; study curricula; quality of high education; ECTS; lifelong learning )
Abstract:
“Bolonjske” programe sveučilišnih preddiplomskih, diplomskih i poslijediplomskih doktorskih i specijalističkih studija, kao i stručnih studija studenti upisuju od 2005./2006. Prikazat će se iskustva u nihovoj provedbi, te usporedba s dosadašnjim programima obrazovanja inženjera i diplomiranih inženjera. Ustrojeno je i Povjerenstvo za kvalitetu visokog obrazovanja čije su aktivnosti vezane uz unapređenje kvalitete visokog obrazovanja, te uveden sustav mentorstva svim novoupisanim studentima s ciljem povećanja uspješnosti studiranja čija će se iskustva stečena tijekom dosadašnjeg rada opisati. Prikazat će se i uvedeni pokazatelji uspješnosti studiranja studenata, s osvrtom na očekivane promjene u načinu na koji tržište rada prati novi obrazovni sustav. Opisat će se i novi sustav praćenja rada i kriterija ocjenjivanja koji u potpunosti prati smjernice Glavne uprave za obrazovanje i kulturu EU. Kriterij se od akademske 2007./2008. godine obvezno provodi na svim kolegijima i studijima usklaðenim s Bolonjskom deklaracijom, a kojim se nastoji u potpunosti objektivizirati ocjenjivanje, te osobito motivirati studente na kontinuirani rad tijekom godine s konačnim ciljem podizanja razine znanja i stečenih vještina uz veći naglasak na samostalnom radu. Elektrotehnički fakultet izvodi i programe cjeloživotnog obrazovanja, poput računalne edukacije, CISCO akademije računalnih mreža, te stručnog usavršavanja inženjera i diplomiranih inženjera elektrotehnike, sastavnog i vrlo značajanog dijela obrazovanja u sustavu usklađenom s Bolonjskom deklaracijom, koji će se prikazati u radu.
Type of meeting: Pozvano
Type of presentation in a journal: Abstract
Type of peer-review: International peer-review
Project / theme: 165-0362027-1479, 165-0361630-1636, 165-1651481-1482
Original language: HRV
Category: Znanstveni
Research fields:
Electrical engineering
Contrib. to CROSBI by: srete@etfos.hr (srete@etfos.hr), 25. Stu. 2009. u 17:02 sati



Print version   za tiskati


upomoc
foot_4