Statistical data
Other bibliographies
Similar projects
 Catalogues and databases

Bibliographic record number: 979259

Type of educational materials

Authors: Ajduković, Marina; Bašić, Josipa; Buljan Flander, Gordana; Družić Ljubotina, Olja; Grgurev, Ivana; Hercigonja Novković, Vesna; Hrabar, Dubravka; Ivičević Karas, Elizabeta; Jovančević, Milivoj; Kletečki Radović, Marijana; Kocijan-Hercigonja, Dubravka; Korać Graovac, Aleksandra; Lisičar, Hrvoje; Majstorović, Irena; Malenica, Maša; Munivrana Vajda, Maja; Pećnik, Ninoslava; Selak Bagarić, Ella; Sladović Franz, Branka; Španić, Ana- Marija
Title: Prava djece - multidisciplinarni pristup
( Rights of the child - a multidisciplinary approach )
Type of educational materials: Textbook
Educational level: Higher education
Editor/s: Hrabar, Dubravka
Publisher: Pravni fakultet Sveučilišta u Zagrebu
City: Zagreb
Year: 2016
Serie: Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu
Page: 406
ISBN: 978-953-270-098-5
Keywords: prava djece, multidisciplinarni pristup
( rights of the child, multidisciplinary approach )
Abstract:
Knjiga Prava djece – multidisciplinarni pristup nastala je na predlošku predavanja koja su njezini autori održali kroz dvije generacije zagrebačkoga poslijediplomskoga interdisciplinarnog sveučilišnog studija Prava djece. Studij Prava djece pokazao je da je jedini ispravan pristup djeci – multidisciplinaran – kako teorijski, tako i u svakodnevnom životu, jer podrazumijeva prožetost različitih znanja i disciplina u pokušaju spoznaje djeteta, njegovih potreba, mogućnosti i na koncu prava. Na toj spoznaji udžbenik Prava djece – multidisciplinarni pristup nastoji čitatelju približiti različite aspekte prava djece. Djeca kao najvažniji subjekti društva traže posebnu skrb odraslih i društva, a stručnjaci svakodnevno pronalaze nove i nove zakonitosti pristupa djeci, sažimaju iskustva i dokazuju da je multidisciplinarni pristup djeci moguć i potreban te da postiže rezultate jedino ako se dijete promatra i ako mu se priđe sa svih strana. Multidisciplinarnost prava djece odraz je toga što prava djece koja su ponikla iz njihovih raznorodnih potreba u odrastanju predstavljaju skup svega onoga što omogućuje djetetu da stasa u zdravu odraslu osobu. Upravo takav pristup djeci, na znanstvenoj i stručnoj razini, bio je motiv da se na papir pretoče različite spoznaje, znanja i iskustva iz prakse koje su autori ovog udžbenika predavali kroz spomenuti studij. Zadovoljstvo i entuzijazam poslijediplomanada na spomenutomu studiju signalizirali su nam da bi bilo vrijedno pripremiti udžbenik koji bi mogao imati višestruke ciljeve i koristi. Tako su se predavanja s poslijediplomskoga studija uz poneka proširenja, a na žalost uz manjak dvaju priloga (koji se nadamo nadoknaditi u drugome izdanju), sažela unutar korica ove knjige. Knjiga Prava djece – multidisciplinarni pristup čitatelju sugerira da će u njoj naći viševrsna razmatranja o pravima djece jer se prava djece mogu sagledati i trebaju tumačiti kroz različite discipline. Stoga ovaj udžbenik sadržava društvene, humanističke i biomedicinske aspekte zaštite prava djece. Udžbenik podastire znanja koja omogućuju povećanje sposobnosti u primjeni znanja i vještina koja u svojoj zaokruženosti predstavljaju stručni pristup pojedinom problemu koji se pojavljuje u provedbi aktivnosti i postupaka te u promatranju djeteta kao (pravnog) subjekta različitih društvenih odnosa.
Original language: HRV
Research fields:
Law,Interdisciplinary social sciences