crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Home
 About the project
 FAQ
 Contact
4 gif
Browsing
Basic search
Advanced search
Statistical data
Other bibliographies
Similar projects
 Catalogues and databases

Bibliographic record number: 307319

Journal

Authors: Geld, Renata; Stanojević, Mateusz-Milan
Title: Razumijevanje teksta čitanjem: statistička analiza rezultata testova za osnovne i srednje škole
( Reading comprehension: statistical analysis of test results for primary and secondary schools )
Source: Metodika (1332-7879) 8 (2007), 14; 148-159
Paper type: article
Keywords: osnovna škola; razumijevanje teksta čitanjem; srednja škola
( primary school; reading comprehension; secondary school )
Abstract:
Cilj je istraživanja bio ustanoviti razlike u uspješnosti vještine čitanja s obzirom na broj školskih sati nastave, ocjenu iz engleskoga, učenje engleskoga izvan škole, učenje drugih stranih jezika i korištenje Interneta. Razumijevanje teksta čitanjem mjereno je u osmom razredu osnovne škole na uzorku od 1254 učenika i u četvrtom razredu srednje škole na uzorku od 656 srednjoškolaca. Istraživanje je pokazalo da veći broj sati učenja engleskoga u školi ima pozitivan utjecaj na rezultate u vještini čitanja kod srednjoškolaca, ali ne i kod osnovnoškolaca. Ocjena iz engleskoga umjereno je povezana s rezultatom na testu čitanja. Učenje engleskoga izvan škole ima pozitivan utjecaj na rezultate u testu čitanja u osnovnim školama, dok taj utjecaj nije zamjetan u srednjim školama. Učenje drugih stranih jezika, a posebice njemačkoga, ima pozitivan utjecaj na vještinu čitanja kod svih ispitanika. Najzad, korištenje Interneta ima pozitivnu povezanost s vještinom čitanja kod učenika osnovne škole.
Project / theme: 130-1301001-0988
Original language: hrv
Category: Znanstveni
Research fields:
Philology
URL cjelovitog rada:
Google Scholar: Razumijevanje teksta čitanjem: statistička analiza rezultata testova za osnovne i srednje škole
Contrib. to CROSBI by: Mateusz-Milan Stanojević (matstanojevic@yahoo.com), 5. Lis. 2007. u 11:04 sati
Remarks:
Rad je objavljen i na engleskome jeziku u istome broju na str. 160-172.



Print version   za tiskati


upomoc
foot_4