Strategije recipročno ugovorenih pravila u stvaranju demokratske interkulturalne škole (CROSBI ID 537076)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Scotti Jurić, Rita
hrvatski
Strategije recipročno ugovorenih pravila u stvaranju demokratske interkulturalne škole
Poštivnje pravila u razvijenom društvu znači i poštivanje zajednice te je stoga rasprava o etičkim pitanjima korisna za pobliže određivanje deontologije položaja nastavnika. Nakon kratkog ekskursa o međunarodnim inicijativama za definiciju dontoloških kodeksa i zajedničkih normi profesije, ovaj rad nudi uvodna razmišljanja za ostvarenje deontološkog kodeksa nastavničke struke kao i primjerno istraživanje, na neograničenom uzorku, koje izvire iz samih temelja školskog sustava. Autorica smatra da takav potencijalni dokument mora proizići iz prakse i ne smije imati normativan karakter. On treba odgovoriti na stvarnu situaciju i biti podložan reviziji i poboljšanjima.
pravila; društvo; zajednica; etičnost; deontologija; nastavnik; deontološki kodeks
nije evidentirano
engleski
Strategies of reciprocally agreed rules in the creation of the democratic and intercultural school
nije evidentirano
rules; society; community; ethics; deontology; teacher; deontological codex
nije evidentirano
Podaci o prilogu
327-341.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Deontologija učitelja
Vladimir Kadum
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
978-953-7191-05-4
Podaci o skupu
Međunarodni znanstveni i stručni skup, VIII Dani Mate Demarina, Deontologija Učitelja
ostalo
20.04.2007-21.04.2007
Medulin, Hrvatska