crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Home
 About the project
 FAQ
 Contact
4 gif
Browsing
Basic search
Advanced search
Statistical data
Other bibliographies
Similar projects
 Catalogues and databases

Bibliographic record number: 988403

Disertation

Author: Berger, Valentin
Title: Implementacija poluproceduralne animacije kretnje likova u 3D računalnoj igri
( Implementation of Semi-Procedural Animation for Character Locomotion )
Type: graduate thesis
Faculty: Fakultet elektrotehnike i računarstva
University: Sveučilište u Zagrebu
Location: Zagreb
Date: 02.07.
Year: 2017
Page: 63
Mentor: Jakobović, Domagoj
Keywords: računalna animacija, proceduralna animacija, video igre, animacije zasnovane na ključnim pozama, inverzna kinematika, polu-proceduralna animacija kretnje likova, C++, SeriousEngine
( computer animation, procedural animation, video games, key-framed animations, inverse kinematics, semi-procedural character locomotion, C++, SeriousEngine )
Abstract:
Računalna animacija danas je neizostavni dio svake računalne igre. Većina današnjih igara koristi samo osnovne tehnike animiranja likova, zasnovanih na ključnim trenutcima pokreta. Ovaj rad ide korak dalje i te uz osnovne tehnike animiranja opisuje i neke proceduralne tehnike poput dinamičkog prilagođavanja nogu podlozi. Tako sustav omogućava zadržavanje stilističke prirodnosti koje pružaju predefinirane animacije, a iskorištava robusnost proceduralnog računanja. Sustav za animiranje kretnje likova je ostvaren unutar veće postojećeg sustava za izradu računalnih igara SeriousEngine te nadograđuje sustav koji je zasnovan na animacijama preko ključnih poza.
Original language: hrv
Research fields:
Computer science
Full paper text: 988403.BergerValentin.pdf (tekst priložen 7. Ožu. 2019. u 13:38 sati)
Contrib. to CROSBI by: Domagoj Jakobović (domagoj.jakobovic@fer.hr), 7. Ožu. 2019. u 13:38 sati



Print version   za tiskati


upomoc
foot_4