Taksonomija modela instrukcijskog dizajna i IMS LD standard (CROSBI ID 532570)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Bubaš, Goran ; Grabar, Darko ; Bambir, Danijela
hrvatski
Taksonomija modela instrukcijskog dizajna i IMS LD standard
Rad objašnjava pojam te ističe načela instrukcijskog dizajna u e-obrazovanju. U radu je opisano nekoliko modela instrukcijskog dizajna te su oni kategorizirani u takozvane procesne ili fazne modele (npr. ADDIE model, model Dicka i Carreya, ubrzano prototipiranje, Gagnéovih devet "instrukcijskih koraka", pet faza e-moderiranja Salmonove), kao i u modele vezane uz aktivnosti i ishode učenja (ARCS model, minimalizam, model konstrukcije interpretacija, Bloomova taksonomija, Laurillardov konverzacijski okvir, Khanov okvir osam komponenti za e-obrazovanje). Također je opisan pedagoški meta jezik koji je u osnovi IMS (Instructional Management Systems) specifikacije za dizajn procesa učenja (Learning Design ili LD). „ Jedinice učenja“ prema IMS LD-u uključuju sljedeće elemente: resurse, instrukcije za aktivnosti učenja, predloške za strukturirane interakcije, konceptualne modele (npr. učenje rješavanjem problema), ciljeve i ishode učenja, kao i alate za provjere i načine provjere znanja. Navedeni su i konkretni alati koji koriste IMS LD standard.
e-obrazovanje; instrukcijski dizajn; model; taksonomija; IMS LD standard
nije evidentirano
engleski
Taxonomy of instructional design models and the IMS LD standard
nije evidentirano
e-learning; instructional design; model; taxonomy; IMS LD standard
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
9. CARNetova korisnička konferencija : korisnik u fokusu : knjiga sažetaka
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096