Stavovi učitelja i nastavnika o različitim metodama rada s darovitim učenicima (CROSBI ID 390272)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Domazet, Mia
Batarelo Kokić, Ivana
hrvatski
Stavovi učitelja i nastavnika o različitim metodama rada s darovitim učenicima
Diplomski rad pod nazivom „Stavovi učitelja i nastavnika o različitim metodama rada s darovitim učenicima'' podijeljen je u dva dijela. Prvi dio tematizira opće postavke darovitosti, njihova obilježja, postupke otkrivanja darovitih učenika, nastavne metode te obrazovne strategije koje se koriste u radu s darovitima. U radu je dan prikaz zakonskih odrednica i pratećih dokumenata putem kojih se regulira potpora odgoju i obrazovanju darovitih u Republici Hrvatskoj. Za potrebe diplomskog rada provedeno je kvantitativno istraživanje. Upitnik je u pet osnovnih škola na području Solina i grada Kaštela, te je obuhvaćeno 119 nastavnika predmetne i razredne nastave. Cilj provedenog istraživanja je bio napraviti analizu stavova učitelja razredne nastave i predmetnih nastavnika o različitim metodama i strategijama rada s darovitim učenicima te se nastojalo utvrditi postoji li razlika u razmišljanju i stavovima s obzirom na struku, dob te radno iskustvo ispitanika. Kada je riječ o stavovima o metodama koje se koriste u radu s darovitim učenicima, utvrđeno je da učitelji razredne nastave u većoj mjeri od predmetnih nastavnika, imaju pozitivne stavove o primjenjivosti određenih metoda i strategija u radu.
daroviti učenici; obrazovanje darovitih; kompetencije učitelja i nastavnika
nije evidentirano
engleski
Teacher Attitudes about Methods for Working with Gifted Students
nije evidentirano
Gifted Students; Gifted Education; Teacher Competence
nije evidentirano
Podaci o izdanju
50
16.09.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split