Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi učitelja i nastavnika o različitim metodama rada s darovitim učenicima (CROSBI ID 390272)

Ocjenski rad | diplomski rad

Domazet, Mia Stavovi učitelja i nastavnika o različitim metodama rada s darovitim učenicima / Batarelo Kokić, Ivana (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2014

Podaci o odgovornosti

Domazet, Mia

Batarelo Kokić, Ivana

hrvatski

Stavovi učitelja i nastavnika o različitim metodama rada s darovitim učenicima

Diplomski rad pod nazivom „Stavovi učitelja i nastavnika o različitim metodama rada s darovitim učenicima'' podijeljen je u dva dijela. Prvi dio tematizira opće postavke darovitosti, njihova obilježja, postupke otkrivanja darovitih učenika, nastavne metode te obrazovne strategije koje se koriste u radu s darovitima. U radu je dan prikaz zakonskih odrednica i pratećih dokumenata putem kojih se regulira potpora odgoju i obrazovanju darovitih u Republici Hrvatskoj. Za potrebe diplomskog rada provedeno je kvantitativno istraživanje. Upitnik je u pet osnovnih škola na području Solina i grada Kaštela, te je obuhvaćeno 119 nastavnika predmetne i razredne nastave. Cilj provedenog istraživanja je bio napraviti analizu stavova učitelja razredne nastave i predmetnih nastavnika o različitim metodama i strategijama rada s darovitim učenicima te se nastojalo utvrditi postoji li razlika u razmišljanju i stavovima s obzirom na struku, dob te radno iskustvo ispitanika. Kada je riječ o stavovima o metodama koje se koriste u radu s darovitim učenicima, utvrđeno je da učitelji razredne nastave u većoj mjeri od predmetnih nastavnika, imaju pozitivne stavove o primjenjivosti određenih metoda i strategija u radu.

daroviti učenici; obrazovanje darovitih; kompetencije učitelja i nastavnika

nije evidentirano

engleski

Teacher Attitudes about Methods for Working with Gifted Students

nije evidentirano

Gifted Students; Gifted Education; Teacher Competence

nije evidentirano

Podaci o izdanju

50

16.09.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Pedagogija