Pregled bibliografske jedinice broj: 103243

Autori: Lukšić, Mislav Elvis; Soldo, Josip Ante
Naslov: Bibliografija don Jose pl. Felicinovića
( Bibliography of Don Joso Felicinović )
Izvornik: Život i djelo don Jose pl. Felicinovića : zbornik radova sa znanstveno-stručnog skupa / Granić, Miroslav (ur.). - Pag ; Zadar : Matica Hrvatska ; Filozofski fakultet , 2002. 271-299 (ISBN: 9536721066).
Skup: Znanstveno-stručni skup Život i djelo don Jose pl. Felicinovića
Mjesto i datum: Zadar - Pag, Hrvatska, 17.-18.09.1999.
Ključne riječi: Don Joso Felicinović; Bibliografija
( Don Joso Felicinović; Bibliography )
Prigodom pripremanja zbornika u čast mons. don Jose pl. Felicinovića, ukazala se potreba sastavljanja što opsežnijeg popisa njegovih objavljenih djela, s obzirom na dosadašnje nepostojanje njegove cjelovite bibliografije, a sve kako bi se u ovome izdanju i na taj način iskazala počast pisanim postignućima ovoga hrvatskog katoličkog zaslužnika, te omogućilo sadašnjim i budućim istraživačima spoznaju svekolikih njegovih religioznih, političkih, socijalnih, ideoloških i ostalih stajališta. Upravo zato su u nju uvršteni svi napisi za koje se ustvrdilo da su potekli iz don Josina pera, neovisno o tome radi li se o njegovim objelodanjenim knjigama, tematskim prilozima ili sasvim kratkim novinskim dopisničkim člancima. Znajući za činjenicu don Josine prebogate suradnje u brojnim i različitim publikacijama, o kojoj je sastavljačima ovoga popisa – osim par do sada objavljenih, sasvim kratkih i ni izbliza potpunih prigodnih popisa pojedinih njegovih djela – bila poznata samo manjkava i nepotpuna piščeva osobna evidencija iz njegove ostavštine, što se čuva u Arhivu Zadarske nadbiskupije (kutije II. i VIII.), autori su nakon uložena truda, objavljujući ovu bibliografiju, svjesni da ona ipak nije potpuna, unatoč tome što je prvi pravi i cjeloviti pokušaj sabiranja na jednome mjestu osnovnih podataka o otisnutim napisima mons. Felicinovića. Sama je bibliografija inače radi preglednosti podijeljena na sljedeće sastavne dijelove: I. Knjige i knjižice, II. Članci u časopisima i novinama, III. Članci nepotpunih podataka iz ostavštine i IV. Suradnja u tuđim djelima (uvodi, prijevodi i poglavlja).
Vrsta sudjelovanja: Poster
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Projekt / tema: 0101901