Integralna metoda u koncepciji pozitivnog razvoja djeteta (CROSBI ID 488002)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Bašić, Josipa
hrvatski
Integralna metoda u koncepciji pozitivnog razvoja djeteta
Rezultati istraživanja odredili su razmišljanja prema kojima je nužno postaviti aktivnosti primarne prevencije poremećaja u ponašanju djece u kontekst dječjih vrtića. Na koncept pozitivnog razvoja djece i mladih moguće je gledati kroz promjene u socijalizacijskim naporima odgajanja djece koji traže neophodnu rekoceptualizaciju institucija kao što su predškolske institucije , škole i lokalna zajednica čime će pomoći i podržavati obitelj u njenoj misiji odgajanja kompetentne i uspješne djece. Koncepciju pozitivnog razvoja djece i mladih nije konceptualno moguće vidjeti izvan pristupa na kojima poćiva Integralana metoda. To bi trebala biti dobra vijest za sve one koji znaju i žele ulagati u dobrobit sve djece i prevenciju poremećaja u poanašnju djece i mladih.
nije evidentirano
nije evidentirano
engleski
Integral method in the concept of positive child development
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
31-36-x.
2001.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Markočić, Matilda
Zagreb: Gradski ured za obrazovanje i šport, Grad Zagreb