crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 105552

Zbornik radova

Autori: Baban, Ljubomir; Ivić, Kata
Naslov: Marketing pristup izradi strategije gospodarskog razvitka Republike Hrvatske
( Marketing approach the elaboration of strategy of economic development of Republic Croatia )
Izvornik: XVII. Kongres CROMAR-a: Marketing države i marketing hrvatske državeZagreb : CROMAR , 2001. 85-90.
Skup: Marketing države i Marketing hrvatske države
Mjesto i datum: Pula, Republika Hrvatska, 15-16.11.2001
Ključne riječi: Republika Hrvatska; Vlada Republike Hrvatske; strategija gospodarskog razvitka; WTO; Europska unija
( Republic Croatia; Croatian government; strategy of economic development; WTO; European Union )
Sažetak:
U suvremenom svjetskom gospodarstvu danas dominiraju tzv. miješana gospodarstva (tzv. mixed economy). Naime, u svijetu ne postoje čista tržišna gospodarstva u smislu učenja fiziokrtizma i klasične političke ekonomije. Nakon velike svjetske krize (1929.-1933.) pod utjecajem J.M. keynesa država dobiva veću ulogu u reguliranju odnosa u društvenoj reprodukciji. Drugim riječim, u oblastima gdje je tržište imperfektno, država bi takve oblasti regulirala svojom ekonomskom politikom. Međutim, treba posebno istaknuti da država mora biti samo korektivni mehanizam tržišnog mehanizma. Programom rada Vlade Republike Hrvatske za razdoblje 2000.-2004. godine predviđena je izrada Strategije razvitka gospodarstva Republike Hrvatske. Istraživanja za potrebe izrade Strategije razvitka gospodarstva Republike Hrvatske su u tijeku. Na izradi Strategije sudjeluju brojni znanstveni i stručni suradnici. Strategija gospodarskog razvitka Republike Hrvatske trebala bi uzeti u obzir nekoliko bitnih činjenica: 1. Gospodarstvo Republike Hrvatske nalazi se u recesiji, 2. Resursi Republike Hrvatske nedovoljno su korišteni, a posebno stanovništvo, 3. Republika Hrvatska ima nepovoljne razmjenske odnose s inozemstvom, 4. Prijem Republike Hrvatske u WTO i pridruživanje s Europskom unijom traži još veću otvorenost gospodarstva Republike Hrvatske prema inozemstvu, itd. autori ovog rada pristupit će ocjeni Strategije gospodarskog razvitka Republike Hrvatske s marketing stajališta.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Projekt / tema: 010002
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Ekonomija



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4