Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing pristup izradi strategije gospodarskog razvitka Republike Hrvatske (CROSBI ID 488090)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Baban, Ljubomir ; Ivić, Kata Marketing pristup izradi strategije gospodarskog razvitka Republike Hrvatske // XVII. Kongres CROMAR-a: Marketing države i marketing hrvatske države. Zagreb: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2001. str. 85-90-x

Podaci o odgovornosti

Baban, Ljubomir ; Ivić, Kata

hrvatski

Marketing pristup izradi strategije gospodarskog razvitka Republike Hrvatske

U suvremenom svjetskom gospodarstvu danas dominiraju tzv. miješana gospodarstva (tzv. mixed economy). Naime, u svijetu ne postoje čista tržišna gospodarstva u smislu učenja fiziokrtizma i klasične političke ekonomije. Nakon velike svjetske krize (1929.-1933.) pod utjecajem J.M. keynesa država dobiva veću ulogu u reguliranju odnosa u društvenoj reprodukciji. Drugim riječim, u oblastima gdje je tržište imperfektno, država bi takve oblasti regulirala svojom ekonomskom politikom. Međutim, treba posebno istaknuti da država mora biti samo korektivni mehanizam tržišnog mehanizma. Programom rada Vlade Republike Hrvatske za razdoblje 2000.-2004. godine predviđena je izrada Strategije razvitka gospodarstva Republike Hrvatske. Istraživanja za potrebe izrade Strategije razvitka gospodarstva Republike Hrvatske su u tijeku. Na izradi Strategije sudjeluju brojni znanstveni i stručni suradnici. Strategija gospodarskog razvitka Republike Hrvatske trebala bi uzeti u obzir nekoliko bitnih činjenica: 1. Gospodarstvo Republike Hrvatske nalazi se u recesiji, 2. Resursi Republike Hrvatske nedovoljno su korišteni, a posebno stanovništvo, 3. Republika Hrvatska ima nepovoljne razmjenske odnose s inozemstvom, 4. Prijem Republike Hrvatske u WTO i pridruživanje s Europskom unijom traži još veću otvorenost gospodarstva Republike Hrvatske prema inozemstvu, itd. autori ovog rada pristupit će ocjeni Strategije gospodarskog razvitka Republike Hrvatske s marketing stajališta.

Republika Hrvatska; Vlada Republike Hrvatske; strategija gospodarskog razvitka; WTO; Europska unija

nije evidentirano

engleski

Marketing approach the elaboration of strategy of economic development of Republic Croatia

nije evidentirano

Republic Croatia; Croatian government; strategy of economic development; WTO; European Union

nije evidentirano

Podaci o prilogu

85-90-x.

2001.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

XVII. Kongres CROMAR-a: Marketing države i marketing hrvatske države

Zagreb: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)

Podaci o skupu

Marketing države i Marketing hrvatske države

predavanje

15.11.2001-16.11.2001

Pula, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija