crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 106670

Časopis

Autori: Baban, Ljubomir
Naslov: Prikaz knjige: Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja: Marketing trgovine, 2. izmij. i dop. izdanje, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2001.
( xx )
Izvornik: Suvremena trgovina (1330-0180) 27 (2002), 1/2; 40-40
Vrsta rada: prikaz
Sažetak:
Sveučilišni udžbenik "Marketing trgovine" sastoji se od slijedećih dijelova: 1. Pristupna razmatranja 2. Trgovina u funkcijskom i institucijskom smislu 3. Trgovinski poslovni procesi 4. Menadžment i marketing 5. Trgovinsko poslovne jedinice, trgovinska poduzeća i oblici suradnje, uz već navedenu bibliografiju. Autori su temeljito analizirali pojam trgovine, kao značajne gospodarske djelatnosti, njezine funkcije, oblike, lokaciju itd. Knjiga u dobroj mjeri opisuje i menadžment trgovine. Pišući tu knjigu, autori su temeljito analizirali marketing, jer su svjesni da nema suvremenog menadžmenta bez suvremenog marketinga. Udžbenik je potreban svima onima koji trebaju imati znanje o upravljanju suvremenom trgovinom i trgovačkim lancima
Projekt / tema: 010002
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Ostalo
Znanstvena područja:
Ekonomija
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Prikaz knjige: Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja: Marketing trgovine, 2. izmij. i dop. izdanje, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2001.



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4