Načela obrazovanja. Prirodne znanosti u istraživanju i razvoju novih lijekova.Važnost biološkog, medicinskog i ekološkog obrazovanja. (Rasprave) (CROSBI ID 27714)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Flögel, Mirna
hrvatski
Načela obrazovanja. Prirodne znanosti u istraživanju i razvoju novih lijekova.Važnost biološkog, medicinskog i ekološkog obrazovanja. (Rasprave)
Usvajanje prirodoznanstvenog pristupa (promatranje, uočavanje veze uzroka i posljedica, valjani zaključci) i stečeno uporabivo znanje temelj su svekolikog napretka. Svrha su prirodoslovlja u obrazovnom sustavu pa stoga i ključna zadaća u reformi obrazovanja. Umjesto gomilanja informacija koje polaznici škola moraju absorbirati sustav treba poticati razvitak interesa te sposobnost kritičkog promatranja i samostalnog cjeloživotnog učenja. Pri tome treba upozoravati na nedjeljivost prirode, razvijati integralni pogled na proces života, jer bez holističkog pogleda znanje ne može prerasti u mudrost niti pokretati napredak za opće dobro.
reforma obrazovanja-ciljevi, prirodoznanstveni pristup, uporabivost znanja, uloga medija
nije evidentirano
engleski
Educational priciples. Science in research and development of new drugs. Importance of biological, medical and ecological education.
nije evidentirano
goals educational system, scientific approach, useable knowledge
nije evidentirano
Podaci o prilogu
56-60 ; 66-67 ;-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Mardešić, S. ; Meštrov, M.
Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU)
2001.
953-154-507-3