Načela obrazovanja. Prirodne znanosti u istraživanju i razvoju novih lijekova.Važnost biološkog, medicinskog i ekološkog obrazovanja. (Rasprave)
Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Načela obrazovanja. Prirodne znanosti u istraživanju i razvoju novih lijekova.Važnost biološkog, medicinskog i ekološkog obrazovanja. (Rasprave) (CROSBI ID 27714)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Flögel, Mirna Načela obrazovanja. Prirodne znanosti u istraživanju i razvoju novih lijekova.Važnost biološkog, medicinskog i ekološkog obrazovanja. (Rasprave) // Aktualni problemi prirodnih znanosti i obrazovanja u Hrvatskoj: stanje, perspektive, prijedlozi. Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2001. str. 56-60 ; 66-67 ;-x

Podaci o odgovornosti

Flögel, Mirna

hrvatski

Načela obrazovanja. Prirodne znanosti u istraživanju i razvoju novih lijekova.Važnost biološkog, medicinskog i ekološkog obrazovanja. (Rasprave)

Usvajanje prirodoznanstvenog pristupa (promatranje, uočavanje veze uzroka i posljedica, valjani zaključci) i stečeno uporabivo znanje temelj su svekolikog napretka. Svrha su prirodoslovlja u obrazovnom sustavu pa stoga i ključna zadaća u reformi obrazovanja. Umjesto gomilanja informacija koje polaznici škola moraju absorbirati sustav treba poticati razvitak interesa te sposobnost kritičkog promatranja i samostalnog cjeloživotnog učenja. Pri tome treba upozoravati na nedjeljivost prirode, razvijati integralni pogled na proces života, jer bez holističkog pogleda znanje ne može prerasti u mudrost niti pokretati napredak za opće dobro.

reforma obrazovanja-ciljevi, prirodoznanstveni pristup, uporabivost znanja, uloga medija

nije evidentirano

engleski

Educational priciples. Science in research and development of new drugs. Importance of biological, medical and ecological education.

nije evidentirano

goals educational system, scientific approach, useable knowledge

nije evidentirano

Podaci o prilogu

56-60 ; 66-67 ;-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Mardešić, S. ; Meštrov, M.

Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU)

2001.

953-154-507-3

Povezanost rada

Biologija