crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 110056

Zbornik radova

Autori: Milotić, Branka; Jurdana-Šepić, Rajka; Švabić, Manda; Peranić, Zvonimir
Naslov: Zanimljivo je. Teško je ? Pomozite !
( It is interesting. It is difficoult. Help! )
Izvornik: Zbornik radova Šestog simpozija o nastavi fizike HFD / Buljubašić, Mladen, Knežević, Stjepan (ur.). - Split : HFD , 2003. 147-150.
Skup: Šesti simpozij o nastavi fizike HFD Istraživački i problemski usmjerena nastav fizike
Mjesto i datum: Makarska, Hrvatska, 23-26.04.2003.
Ključne riječi: nastava fizike
( physics teaching )
Sažetak:
Na Odsjeku za fiziku Filozofskog fakulteta u Rijeci započeto je istraživanje o uspješnosti nastave fizike u osnovnim i srednjim školama Primorsko-goranske županije u koje su izravno uključeni studenti nastavničkog smjera matematike i fizike. U prvoj fazi anonimnom anketom je obuhvaćeno 200 učenika sedmih i osmih razreda triju riječkih osnovnih škola te 644 učenika četiriju riječkih gimnazija. Unatoč pozitivnom stavu prema fizici kojeg izražava većina ispitanika, pomoć u savladavanju sadržaja izvan nastave traži visokih 86 % učenika osnovnih škola, dok instrukcije iz fizike uzima 33 % gimnazijalaca. Rezultati istraživanja potvrđuju pretpostavke o frustriranosti učenika opširnošću nastavnog programa. Kod osnovaca su istraženi psihološki aspekti uspješnosti nastave fizike, a kod gimnazijalaca učestalost i kvaliteta upotrebe udžbenika. Stupanj suradnje i oduševljenja učenika anketama ukazuje na potrebu sustavnih istraživanja kvalitete nastave fizike, a dobiveni pokazatelji upućuju na potrebu dodatnog educiranja nastavnika.
Vrsta sudjelovanja: Poster
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Projekt / tema: 0009003
Izvorni jezik: hrv
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Fizika



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4