Croatian scientific bibliography (CROSBI)



Bibliographic record number: 116899

Journal

Authors: Petr, Kornelija; Vrana, Radovan; Aparac-Jelušić, Tatjana
Title: Obrazovanje na daljinu : mogući model u području knjižnične i informacijske znanosti Hrvatske
( Distance education : a model for library and information science in Croatia )
Source: Edupoint (1333-5987) 2 (2002), 2;
Paper type: article
Keywords: obrazovanje na daljinu; informacijska i knjižnična znanosti; obrazovanje; informacijska i komunikacijska tehnologija
( distance education; library and information science; education; information and communication technology )
Abstract:
Obrazovanje na daljinu nije nikakva novost u knjižničarskoj akademskoj zajednici. Već od kraja 60-ih godina privlači pozornost brojnih nastavnika, a u posljednjih 20-ak godina, s bržim razvojem ICT-a, te većom prisutnošću interneta u akademskoj nastavi i znanstvenome radu, obrazovanje na daljinu postaje nezaobilaznim elementom velikog broja kurikuluma na sveučilištima razvijenih zemalja. U Hrvatskoj je obrazovanje na daljinu, može se reći, još u povojima. Stručnjaci iz područja knjižnične i informacijske znanosti i u Hrvatskoj su počeli ozbiljno razmišljati o primjeni ICT-a koja je sve dostupnija, premda još postoje stanovita ograničenja u izvođenju nastave na daljinu na dodiplomskom studiju iz knjižničarstva, kao i u profesionalnom usavršavanju diplomiranih knjižničara u Hrvatskoj.
Original language: HRV
Category: Znanstveni
Research fields:
Information and communication sciences
URL: http://www.carnet.hr/casopis/broj-02/clanak-03/moguci_model.pdf
http://www.carnet.hr/casopis/broj-02/clanak-03/index.html
URL cjelovitog rada:
Google Scholar: Obrazovanje na daljinu : mogući model u području knjižnične i informacijske znanosti Hrvatske