crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 117194

Poglavlje/Rad u knjizi

Autori: Čorkalo, Dinka
Naslov: Peace education
Knjiga: Encyclopedia of Education
Urednik/ci: Guthrie, James W.
Izdavač: Macmillan Reference
Grad: New York
Godina: 2002
Raspon stranica:: 1860-1864
Ukupni broj stranica u knjizi:: 4000
ISBN: 0-02-865594-X
Ključne riječi: peace education, conflict, intercultural understanding, peace education curriculum
Sažetak:
The development of peace education and its basic principles are given. Discrepancies between individual and group approach has been discussed. We explored the nature of conflict, stressing its negative but also its feasible positive outcomes, since it encompasses an inner possibility for change. The article highlights the principles and theoretical foundations of peace education program, with emphasizing its role in school context. The need to internationalize national school curriculum has been stressed.
Projekt / tema: 0130485
Izvorni jezik: ENG
Kategorija: Pregledni
Znanstvena područja:
Psihologija



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4