crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 126752

Časopis

Autori: Lauri Korajlija, Anita; Jokić-Begić, Nataša; Kamenov, Željka
Naslov: Koliko je za neuspjeh u studiju odgovoran perfekcionizam i negativni atribucijski stil
( Effects of perfectionism and negative attributional style on academic achievement )
Izvornik: Socijalna psihijatrija (0303-7908) 31 (2003), 4; 171-224
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: perfekcionizam; negativni atribucijski stil; subjektivna percepcija uspjeha
( perfectionism; negative attributional style; perception of academic achievement )
Sažetak:
Cilj ovog istaživanja bio je utvrditi povezanost negativnog atribucijskog stila, perfekcionizma i percepcije uspjeha kod neuspješnih studenata. U istraživanju je sudjelovalo 120 studenata (60 redovnih studenata i 60 studenata koji studiraju najmanje dvije godine dulje od očekivanog). Izraženost perfekcionizma mjerena je APS-R, a izraženost negativnog atribucijskog stila ASQ-om. Dobiveni rezultati ukazali su da su perfekcionizam i atribucijski stil bolji prediktori subjektivne percepcije neuspjeha nego li realnih poteškoća u studiju. Negativni perfekcionizam i negativni atribucijski stil najizraženiji su kod studenata koji nisu zadovoljni svojim uspjehom, ali se nemaju volje više potruditi. Ovakvi rezultati ukazuju da je u radu s neuspješnim studentima potrebno obratiti pažnju na perepciju vlastitog (ne)uspjeha, na uobičajene obrasce tumačenja (ne)uspjeha te na izraženost negativnih dimenzija perfekcionizma.
Projekt / tema: 0130494
Izvorni jezik: HRV
Rad je indeksiran u
bazama podataka:
Scopus
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Koliko je za neuspjeh u studiju odgovoran perfekcionizam i negativni atribucijski stil



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4