Europska kultura i turističko komuniciranje (CROSBI ID 102557)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Vreg, France
hrvatski
Europska kultura i turističko komuniciranje
Autor razmatra turizam i turističko komuniciranje u novim svjetskim tržišnim, kulturološkim uvjetima koje nazivamo globalizacijom. Globalizacija je zahvatila i turističko područje, turistički diskurs. Na tom području sukobljavaju se brojne svjetske turističke agencije koje prodaju kulturne znamenitosti svojih zemalja, more i planine, hotele i kampove. Turističko komuniciranje dio je globalnog komuniciranja i međunarodne propagande. Turistički komunikator mora svladati načela transkulturalne medijacije s kojom pokušava smanjiti kulturne razlike i ublažiti interkulturni konflikt.
turizam; turističko komuniciranje; globalizacija; kultura; turistički diskurs
nije evidentirano
engleski
European culture and touristics communication
nije evidentirano
tourism; tourist communication; globalization; culture; tourist discourse
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Informacijske i komunikacijske znanosti