Contribution to programming dance structures in first grade of elementary school (CROSBI ID 493484)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Miletić, Đurđica
engleski
Contribution to programming dance structures in first grade of elementary school
Cilj istraživanja je provjeriti osjetljivost i objektivnost novokonstruiranih testova za procjenu znanja izvođenja plesnih struktura (valcera i polke) kroz drugi, motorički stadij učenja (Schmidt, Wrisberg, 2000). Istraživanje je provedeno na uzorku od 55 djevojčica u dobi od sedam godina, polaznica prvih razreda osnovnih škola u Splitu. Primijenjeni testovi motoričkih znanja izvođenja plesnih struktura (koraka polke i valcer koraka) imaju visoke vrijednosti objektivnosti i visok stupanj usuglašenosti sudaca pri procjeni učenica u izvođenju plesnih koraka. Dobiveni rezultati pridonijeti će kvalitetnijem programiranju plesnih struktura te će dati korisne informacije o što objektivnijem provjeravanju naznačene nastavne cjeline kod učenika prvog razreda osnovne škole.
dances; learning methods; metric characteristics
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
69-71-x.
2002.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Findak, V.
Zagreb:
Podaci o skupu
11. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
predavanje
22.06.2002-26.06.2002
Rovinj, Hrvatska