Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Contribution to programming dance structures in first grade of elementary school (CROSBI ID 493484)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Miletić, Đurđica Contribution to programming dance structures in first grade of elementary school // Programiranje rada u području edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Findak, V. (ur.). Zagreb, 2002. str. 69-71-x

Podaci o odgovornosti

Miletić, Đurđica

engleski

Contribution to programming dance structures in first grade of elementary school

Cilj istraživanja je provjeriti osjetljivost i objektivnost novokonstruiranih testova za procjenu znanja izvođenja plesnih struktura (valcera i polke) kroz drugi, motorički stadij učenja (Schmidt, Wrisberg, 2000). Istraživanje je provedeno na uzorku od 55 djevojčica u dobi od sedam godina, polaznica prvih razreda osnovnih škola u Splitu. Primijenjeni testovi motoričkih znanja izvođenja plesnih struktura (koraka polke i valcer koraka) imaju visoke vrijednosti objektivnosti i visok stupanj usuglašenosti sudaca pri procjeni učenica u izvođenju plesnih koraka. Dobiveni rezultati pridonijeti će kvalitetnijem programiranju plesnih struktura te će dati korisne informacije o što objektivnijem provjeravanju naznačene nastavne cjeline kod učenika prvog razreda osnovne škole.

dances; learning methods; metric characteristics

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

69-71-x.

2002.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

11. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske

predavanje

22.06.2002-26.06.2002

Rovinj, Hrvatska

Povezanost rada

Socijalne djelatnosti