crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 133115

Zbornik radova

Autori: Pastuović, Nikola
Naslov: Obrazovanje odraslih u kontekstu cjeloživotnog učenja : iskustvo i perspektiva razvijenih zemalja
( Education of the adult ina context of life long learning : experineces and perspective of the developped countires )
Izvornik: Obrazovanje odraslih i cjeloživotno učenje / Kaplan, Anita ; Matijević Milan (ur.). - Zagreb : Hrvatsko andragoško društvo , 2002. 305-316.
Skup: Međunarodna konferencija Obrazovanje odraslih u Republici Hrvatskoj u kontekstu cjeloživotnog učenja
Mjesto i datum: Lovran, Hrvatska, 14.-16.02.2002.
Ključne riječi: cjeloživotno učenje; formalno učenje neformalno učenje; prosvjetna politika
( lifelong learning; formal learning; non-formal; informal learning; Education policy )
Sažetak:
U radu se obrazovanje odraslih konceptualizira kao dio sustava cjeloživotnog učenja zbog čega reforma obrazovanja ne smije biti reducirana na reformu školsva. Obrazovanje odraslih snažno se afirmira otkako je cjeloživotno učenje u razvijenim zemljama postalo konceptualnim okvirom za vođenje suvremene prosvjetne politike. Prikazuje se zastupljenost školovanja mladih i neformalnog obrazovanja odraslih u razvijenim zemljama te smjernice provođenja prosvjetne politike. One se sastoje u priznavanju svih oblika učenja (formalnog, neformalnog i informalnog učenja), usmjernenosti edukacije na stjecanje novih temeljnih vještina, poboljštavanje dostupnosti svih oblika i stupnjeva obrazovanja mladima i odraslima, optimalnoj raspodjeli sredstava za cjeloživotno učenje te što boljoj suradnjih različitih ministarstva i socijalnih partnera u obrazovanju. Konstatira se da Hrvatska zaostaje u primjeni koncepcije cjeloživotnog učenja i integraciji obrazovanja odraslih u obrazovni sustav. Kako u Hrvatskoj nema potrebne upravljačke i razvojne infrastrukture u obrazovanju odraslih, što je preduvjet razvoja ovog područjka, predlže se uspostava najnužnijih upravljačkih tijela na nacionalnoj razinim, razvojnih institucija i njihovih prioritetnih zadataka te donošenje Zakona o obrazovanju odraslih.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Projekt / tema: 0100501
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4