Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Modern University and E-learning (CROSBI ID 103256)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Dinevski, Dejan ; Plenković, Mario Modern University and E-learning // Informatologia (Zagreb), (2002), 1-2; 137-146

Podaci o odgovornosti

Dinevski, Dejan ; Plenković, Mario

engleski

Modern University and E-learning

U radu se dijakronijski i sinkronijski analiziraju tehnološki, organizacijski i pedagoški aspekti ˝E-obrazovanja˝ i ˝obrazovanja na daljinu˝. Pojmovno se određuje suvremena tehnologija E-obrazovanja u kontekstu suvremenih nacionalnih, europskih i globalnih trendova koji urgentno zahtijevaju i nalažu uvođenje E-obrazovanja na svim razinama sveučilišnih obrazovanja. S time u vezi se paradigmatski određuje i analizira pojam ˝E-obrazovanja˝ te njegova tehnološka, organizacijska i sustavna implementacija u suvremenim sveučilišnim edukativnim sustavima. Komparativnom i indukativnom metodom se usporedno analiziraju postojeća iskustva i tehnološke mogućnosti obrazovanja na daljinu na svim razinama institucionalnih sveučilišnih mogućnosti u kontekstu razvojih europskih i euroatlantskih integracijskih obrazovnih procesa. Provodeći sustavnu analizu dosadašnjih znanstveno-tehnoloških i pedagoških postignuća autori izvode kroz deset komunikativnih razina novu informacijsku paradigmu suvremenog E-obrazovanja kao mogući obrazovni model za implementiranje E-obrazovanja u suvremenu sveučilišnu edukativnu praksu.

e-learning ; distance education

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

(1-2)

2002.

137-146

objavljeno

1330-0067

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti