crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 139455

Zbornik radova

Autori: Horvat, Jasna; Marković, Suzana; Perenčević, Mile
Naslov: CADAC Methods in Market Research
( CADAC Methods in Market Research )
Izvornik: Information Technology interfaces / Kalpić, Damir ; Hljuz-Dobrić, Vesna (ur.). - Pula : SRCE niversity Computing Centre, University of Zagreb , 2001. 223-231.
Skup: 23rd International Conference on Information Technology Interfaces
Mjesto i datum: Pula, Hrvatska, 19-22.06.2001.
Ključne riječi: CADAC; CATI; CAWI; Internet surveys; ICDC; sample; market survey; e-business
( CADAC; CATI; CAWI; Internet surveys; ICDC; sample; market survey; e-business )
Sažetak:
Informatic revolution had a consequence: fast development of market research methods. In the 80's a new group of market research methods called CADAC (Computer Assisted DAta Collection ) is being developed. Computer assisted interviewing has become rapidly popular partly because it provides better data quality and data analysis than traditional methods. CADAC methods can be devided into three main categories: CATI method "Computer Assisted Telephone Interviewing", Internet surveys (e-mail survey, news groups, CAWI method), ICDC "Integrated Computer-Assisted Data Collection". This paper presents the main characteristics of CADAC methods, and compares the most important methodological factors of each method.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Projekt / tema: 0010016, 0010014, 0010011
Izvorni jezik: eng
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Ekonomija
URL Internet adrese: http://srce.hr/iti



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4