crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 157193

Zbornik radova

Autori: Milotić, Branka; Žuvić-Butorac, Marta; Jurdana-Šepić, Rajka, Mandić, Magda
Naslov: Konstruktivističke radionice za djecu u obrazovanju nastavnika fizike
( Constructivistic workshops for children in physics teacher education )
Izvornik: 4. znanstveni sastanak HFD, knjiga sažetaka / Kumerički, Krešimir (ur.). - Zagreb : HFD , 2003. 96.
Skup: Četvrti znanstveni sastanak Hrvatskoga fizikalnog društva
Mjesto i datum: Zagreb, Hrvatska, 13-15.11.2003
Ključne riječi: nastava fizike; konstruktivistički prostup
( physics teaching; constructivistic approach )
Sažetak:
Prema konstruktivističkom pristupu nastavi fizike, pokus je najučinkovitija metoda izgradnje pojmova, modela i koncepata. Iako djeca predfizikalne dobi suočena s jednostavnim pokusima intuitivno formiraju predkoncepte o prirodnim pojavama, za izgradnju cjelovitih koncepata i modela potrebno je sustavno vođenje i pomoć nastavnika. Obrazovanje nastavnika fizike često je manjkavo iskustvom rada s djecom u ranim fazama kognitivnoga razvoja. Za popunjavanje te praznine, organizirali smo nekoliko radionica za djecu predfizikalnog uzrasta (7-13 godina), u kojima se izvodi jednostavne pokuse priručnim sredstvima oblikovane u zaokruženu cjelinu. Rad u radionicama implementira se u obrazovanje budućih nastavnika fizike. Sudjelovanje u radionicama omogućilo je istraživanje načina za razvijanje kreativnog i analitičkog mišljenja djece konstruiranjem modela aktivnim učenjem te poboljšanje postojećih i nalaženje novih metoda obrazovanja nastavnika fizike. Tako rezultati ovoga rada utječu na kvalitetu poučavanja fizike kreiranjem novog iskustva za obje partnerske strane tog procesa.
Vrsta sudjelovanja: Poster
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Nema recenziju
Projekt / tema: 0009003
Izvorni jezik: hrv
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Pedagogija



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4