Konstruktivističke radionice za djecu u obrazovanju nastavnika fizike (CROSBI ID 498591)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Milotić, Branka ; Žuvić-Butorac, Marta ; Jurdana-Šepić, Rajka, Mandić, Magda
hrvatski
Konstruktivističke radionice za djecu u obrazovanju nastavnika fizike
Prema konstruktivističkom pristupu nastavi fizike, pokus je najučinkovitija metoda izgradnje pojmova, modela i koncepata. Iako djeca predfizikalne dobi suočena s jednostavnim pokusima intuitivno formiraju predkoncepte o prirodnim pojavama, za izgradnju cjelovitih koncepata i modela potrebno je sustavno vođenje i pomoć nastavnika. Obrazovanje nastavnika fizike često je manjkavo iskustvom rada s djecom u ranim fazama kognitivnoga razvoja. Za popunjavanje te praznine, organizirali smo nekoliko radionica za djecu predfizikalnog uzrasta (7-13 godina), u kojima se izvodi jednostavne pokuse priručnim sredstvima oblikovane u zaokruženu cjelinu. Rad u radionicama implementira se u obrazovanje budućih nastavnika fizike. Sudjelovanje u radionicama omogućilo je istraživanje načina za razvijanje kreativnog i analitičkog mišljenja djece konstruiranjem modela aktivnim učenjem te poboljšanje postojećih i nalaženje novih metoda obrazovanja nastavnika fizike. Tako rezultati ovoga rada utječu na kvalitetu poučavanja fizike kreiranjem novog iskustva za obje partnerske strane tog procesa.
nastava fizike; konstruktivistički prostup
nije evidentirano
engleski
Constructivistic workshops for children in physics teacher education
nije evidentirano
physics teaching; constructivistic approach
nije evidentirano
Podaci o prilogu
96-x.
2003.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
4. znanstveni sastanak HFD, knjiga sažetaka
Kumerički, Krešimir
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo
Podaci o skupu
Četvrti znanstveni sastanak Hrvatskoga fizikalnog društva
poster
13.11.2003-15.11.2003
Zagreb, Hrvatska