Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Konstruktivističke radionice za djecu u obrazovanju nastavnika fizike (CROSBI ID 498591)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Milotić, Branka ; Žuvić-Butorac, Marta ; Jurdana-Šepić, Rajka, Mandić, Magda Konstruktivističke radionice za djecu u obrazovanju nastavnika fizike // 4. znanstveni sastanak HFD, knjiga sažetaka / Kumerički, Krešimir (ur.). Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2003. str. 96-x

Podaci o odgovornosti

Milotić, Branka ; Žuvić-Butorac, Marta ; Jurdana-Šepić, Rajka, Mandić, Magda

hrvatski

Konstruktivističke radionice za djecu u obrazovanju nastavnika fizike

Prema konstruktivističkom pristupu nastavi fizike, pokus je najučinkovitija metoda izgradnje pojmova, modela i koncepata. Iako djeca predfizikalne dobi suočena s jednostavnim pokusima intuitivno formiraju predkoncepte o prirodnim pojavama, za izgradnju cjelovitih koncepata i modela potrebno je sustavno vođenje i pomoć nastavnika. Obrazovanje nastavnika fizike često je manjkavo iskustvom rada s djecom u ranim fazama kognitivnoga razvoja. Za popunjavanje te praznine, organizirali smo nekoliko radionica za djecu predfizikalnog uzrasta (7-13 godina), u kojima se izvodi jednostavne pokuse priručnim sredstvima oblikovane u zaokruženu cjelinu. Rad u radionicama implementira se u obrazovanje budućih nastavnika fizike. Sudjelovanje u radionicama omogućilo je istraživanje načina za razvijanje kreativnog i analitičkog mišljenja djece konstruiranjem modela aktivnim učenjem te poboljšanje postojećih i nalaženje novih metoda obrazovanja nastavnika fizike. Tako rezultati ovoga rada utječu na kvalitetu poučavanja fizike kreiranjem novog iskustva za obje partnerske strane tog procesa.

nastava fizike; konstruktivistički prostup

nije evidentirano

engleski

Constructivistic workshops for children in physics teacher education

nije evidentirano

physics teaching; constructivistic approach

nije evidentirano

Podaci o prilogu

96-x.

2003.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

4. znanstveni sastanak HFD, knjiga sažetaka

Kumerički, Krešimir

Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo

Podaci o skupu

Četvrti znanstveni sastanak Hrvatskoga fizikalnog društva

poster

13.11.2003-15.11.2003

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija